کد خبر: ۱۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۵
یکی از دبیران تحریریه خبر 21 سیما از حامیان سران فتنه است و عکس دیدار خود با این سران را در رسانه های اصلاح طلب منتشر می کند.
به گزارش آرانیوز؛ عباس رضایی ثمرین از روزنامه نگاران اصلاح طلب است که روابط نزدیکی با سران فتنه دارد.

وی که از چندی پیش در رسانه ملی مشغول فعالیت شده، هم اکنون دبیر تحریریه خبر 21 سیما شده و در رسانه ملی در بخش خبر مشغول فعالیت است.

بخش خبر 21 سیما در روز شنبه اول خرداد گزارش تحلیلی در خصوص یارانه نقدی پخش کرد که رضایی ثمرین بعنوان کارشناس و دبیر تحریریه خبر 21 در این برنامه به اظهار نظر پرداخت.

وی چندی پیش عکسی از دیدار خود با سید محمد خاتمی منتشر کرد و در توضیح عکس اینگونه نوشت: «دیدار عباس رضایی ثمرین با سیدمحمد خاتمی».

ثومرین (2)

انتشار این عکس که با آب و تاب در رسانه ها منعکس شد در حالی بود که طبق مصوبه شورای عالی امنیت ملی سید محمد خاتمی ممنوع التصویر بوده است.

البته این عکس بعد از مدتی از خروجی سایت ها حذف شد.

رابطه رضایی ثمرین با حامیان و ساکتین فتنه بعد از فتنه سال 88 ادامه پیدا کرد.

رضایی ثمرین همچنین در 25 تیر سال 93 در مراسم افطاری هاشمی رفسنجانی شرکت کرد که عکس وی در این مراسم همچون دیدار وی با خاتمی منتشر شد.

ثومرین

وی در حدود چهار سال پیش در روزنامه جام جم که متعلق به رسانه ملی است، مشغول فعالیت بود و همان زمان عکس های خود با سران فتنه را منتشر می کرد.

جالب این است که وی از اصلاح طلبان تندرو محسوب می شود و مواضع و دیدگاههای خود را در رسانه ها اصلاح طلب منتشر می کند، در بخش حساس رسانه ملی آن هم بعنوان دبیر خبر مشغول فعالیت است.

وی در 16 اردیبهشت 93 در مطلبی تحت عنوان «یک توصیه به وزیر خارجه» اینگونه نوشته است: به  محمدجواد ظریف گفتم؛ کاش شورای عالی امنیت ملی این یکی دو مورد شکایتش را از این به اصطلاح منتقدان هسته‌ای پس می‌گرفت تا این پیراهن عثمان از دست این جماعت هوچی‌گر در بیاید. در بهترین نقطه از شهر و با تبلیغات و لجستیکِ در حد تیم ملی همایش برگزار می‌کنند و هر چه از دهانشان در می‌آید از تهدید فیزیکی مذاکره‌کننده‌ها گرفته تا دعوت به شورش خیابانی می‌گویند. از تریبون مجلس وزیر مملکت را به داشتن رابطه خصوصی با وندی شرمن متهم می‌کنند، هر دروغی که دلشان می‌خواهد به دیپلمات‌های کشور نسبت می‌دهند، در نهایت هم مصاحبه می‌کنند که ما آزادی بیان نداریم چون شورای عالی امنیت ملی از سه منتقد توافق ژنو شکایت کرده...شکایت‌ را پس بگیرید حداقل بهانه از دست‌شان در بیاید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار