کد خبر: ۱۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۷
مردم ماهشهر با جمع آوری طوماری خطاب به بیژن یوسفی عضو شورای شهر درخواست راه اندازی پزشک قانونی در شهر خود را کرده اند.
به گزارش آرانیوز؛ متن این طومار خطاب به یوسفی آمده است: بعد از اتفاقات دردناک اخیر و فوت شدن 5 تن از همشهریانمان در دو روز آخر و همزمانی با فوتی حدود 8 تن از شهرستان ماهشهر و ماندن جنازه ها روی زمین به علت ازدحام فوتی که خود از نظر شرعی اشکالاتی مواجه است و اتفاقاتی از قبیل درگیریهای معمولی که مشتری هر روز پزشکی قانونی هستند به این نتیجه رسیدیم که یک پزشکی قانونی جوابگوی این جمعیت و این همه مرگ میر نیست استدعا داریم که جنابعالی و مسئولین مربوطه پیگیری مجدانه ایی داشته باشید و پزشکی قانونی در بندرامام را راه اندازی کرده و همشهریان خود را خرسند کنید.

 بیژن یوسفی هم در پاسخ به درخواست همشهریانش اظهار کرد: از اتفاقاتی که افتاده بسیارمتاثر شدم. در خصوص مسائل بهداشت و درمان بسیار ضعیف هستیم و این را ناشی از ضعف مدیریت در بندرامام میدانم.

این عضو شورای شهر بندرامام بیان کرد: تنها راه برون رفت،  مستقل شدن ادارات مربوطه است که مدتی است به همراه همکاران در شورا و حمایت کامل بخشدار وقت جناب مهندس رفیعی و همچنین اعتقاد کامل بخشدار محترم و شایسته جناب مهندس قنبری پیگیر چنین مسئله ای هستیم تا ادارات بهداشت و درمان، محیط زیست، بانک خون، دامپزشکی، پزشک قانونی و ادارت غیرپزشکی مستقل کنیم.

وی افزود: البته اقدامات قبلی نیز به نتیجه رسیده از جمله اداره بنیادشهید، انگشت نگاری و تشخیص هویت، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهر مستقر شده اند.

یوسفی ادامه داد: در هر صورت به عنوان خادم و نماینده مردم بندر امام خمینی به همراه همکارانم در شورای شهر با افتخار پیگیر درخواستهای شما خواهیم بود و این وظیفه ذاتی ماست. امروز هم با جناب مهندس قنبری بخشدار بندرامام در خصوص موضوع درخواست شده صحبت کردم و در دستور کار قرار گرفت تا با جدیت پیگیری شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار