کد خبر: ۱۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
رشت-مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: همزمان با ولادت حضرت مهدی (عج) و جشن بزرگ نیمه شعبان، کتابخانه های عمومی در سراسر استان طرح عضویت رایگان را اجرایی می کنند.
به گزارش آرانیوز، امیر محمدپور با اعلام عضوگیری رایگان کتابخانه های عمومی گیلان به مناسبت نیمه شعبان اظهار کرد: با توجه به استقبال جوانان و نوجوانان از کتابخانه های عمومی در طول سال، طرح عضویت رایگان به همین مناسبت به مدت یک روز (شنبه ۱خرداد ماه) در کلیه کتابخانه های عمومی گیلان اجرایی می شود.

وی ضمن اظهار امیدواری از استقبال شهروندان از اجرای این طرح در گیلان گفت: عرضه و نمایش دستاوردها و خدمات نوین در کتابخانه های عمومی و نیز در اختیار قرار دادن منابع مفید کتابخانه ها یکی از مهمترین اهداف در این رویداد مهم فرهنگی است که در این روز از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در نظر گرفته است.

محمد پور همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت دانش آموزان، کتابخانه های عمومی را بهترین مکان برای گذران این ایام و استفاده از امکانات این محیط فرهنگی برشمرد و اظهار کرد: امروز در کتابخانه های عمومی علاوه بر ایجاد فضای مناسب و استاندارد برای مطالعه، با راه اندازی بخش ویژه خدمات رایانه ای و نیز بخش ویژه کودک بستر های رشد علمی و اطلاعاتی اعضا و علاقمندان به راحتی امکانپذیر شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان از کلیه علاقمندان به مطالعه و کتابخوانی دعوت کرد تا از فرصت ایجاد شده برای عضویت در کتابخانه های عمومی بهره مند شوند.

پنج هزار و ۵۰۰ نفر در ۱۰۰ باب کتابخانه عمومی گیلان عضو فعال هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار