کد خبر: ۱۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
قزوین- مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از تحصیل ۱۰ درصد دانش آموزان این استان در مدارس غیردولتی خبر داد.
به گزارش آرانیوز، سالار قاسمی صبح چهارشنبه در دیدار مدیران و مسئولان مدارس غیردولتی استان قزوین اظهار کرد: امروزه در سراسر دنیا موضوع بهره مندی از توان و ظرفیت بخش غیردولتی و مردمی برای بر عهده گرفتن بخشی از وظایف دولت ها مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت انجام این کار در بخش های مختلف از جمله آموزش و پرورش افزود: در جمهوری اسلامی ایران که با پشتیبانی مردم و حضور آنان در صحنه به پیروزی رسید و همواره در مراحل مختلف حیات خود از حمایت مردم برخوردار بود، این سیاست می تواند تا حد زیادی اجرایی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین تحقق ابن امر را در ایران در صورت اجرای صحیح آن موفق خواند و ادامه داد: مردم ایران در عرصه های گوناگون از جمله پیروزی انقلاب، دوران هشت سال دفاع مقدس و دیگر دوره ها، با حضور خود به انقلاب کمک کرده و قدرت و توان خود را در حوزه های مختلف نشان داده اند.

قاسمی بسیج را نمونه موفقی از حضور مردم ایران در صحنه دانست و بیان کرد: در هر برهه ای از حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مردم حضور یافته و با نظام و انقلاب همراهی داشته اند، ایران اسلامی به موفقیت های بزرگی دست یافته است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون حوزه آموزش و پرورش نیز نیازمند حضور و پشتیبانی بیش از پیش مردم است تا با کمک آنان بتواند در راستای تربیت نسل های موفق و افتخارآفرین گام بردارد.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین مدارس غیردولتی را نمونه ای از حضور بخش غیردولتی در آموزش و پرورش عنوان و بیان کرد: تقویت این گونه مدارس و حمایت از موسسان مدارس غیردولتی از سیاست هایی است که وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید، آن را به طور جدی در دستور کار قرار داده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: این سیاست در استان قزوین نیز با جدیت مورد پیگیری قرار می گیرد و از فعالیت مدارس غیردولتی حمایت و استقبال به عمل می آید.

وی بیان کرد: هم اکنون ۱۰ درصد دانش آموزان استان قزوین در مدارس غیردولتی این استان مشغول تحصیل هستند و برای گسترش این مدارس تلاش می شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار