کد خبر: ۱۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
وزیر کشور گفت: بررسی موضوع اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری موضوع جلسه نشست امروز استانداران کشور در مشهد است.
به گزارش آرانیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی که دیشب در بدو ورود به مشهد مقدس در پاویون فرودگاه هاشمی‌ نژاد با خبرنگاران سخن می گفت افزود: در نشست استانداران سراسر کشور موضوع اقتصاد مقاومتی و آسیب‌ های اجتماعی که مقام معظم رهبری بر آنها تأکید دارند، بحث و بررسی و طرح‌ های مرتبط با اقتصاد مقاومتی پس از بررسی در مورد آنها تصمیم‌ گیری و آماده اجرا می‌ شود.
 
رحمانی فضلی در خصوص اهداف خود از این سفرگفت: زیارت بارگاه منور و ملکوتی امام رضا(ع) و حضور در اجلاس استانداران سراسر کشور در مشهد هدف سفرش به مشهد مقدس است.
 
وزیر کشور همچنین در خصوص آخرین وضع پرونده پدیده شاندیز گفت: پیگیری موضوعات مرتبط با پدیده شاندیز برعهده خندان‌دل معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور است.
 
رحمانی فضلی از پاسخ به سوالی در خصوص نظر دولت درباره تعیین تکلیف پرونده صلاحیت مینو خالقی در شورای عالی حل اختلاف قوا خودداری کرد.
 
نخستین گردهمایی استانداران سراسر کشور در سال 95 امروز پنجشنبه 23 اردیبهشت با حضور وزیر کشور در ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی در پردیس دانشگاه فردوسی مشهدبرگزار می شود.
 
در این همایش راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در سراسر کشور و نیز چگونگی بهره‌گیری از ظرفیت‌ های دیگر استان‌ ها در برگزاری رویداد بزرگ مشهد 2017 بررسی می‌ شود.
 
همچنین بررسی آسیب‌ های اجتماعی و راهکارهای مقابله با اصلی‌ ترین معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد و حاشیه‌ نشینی جزو اصلی‌ترین دستور کارهای این همایش است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار