کد خبر: ۱۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
با پایان یافتن شمارش آرا در حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، بندرامام خمینی، امیدیه و هندیجان، علی گلمرادی به مجلس شورای اسلامی راه یافت تا مردم این حوزه به مرد عمران که در شهرداری های ماهشهر و بندرامام خمینی کارنامه ای درخشان از خود به جای گذاشت، اعتماد کنند.

به گزارش خبرنگار آرانیوز، رقابت مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان از سوی حبیب آقاجری نماینده فعلی این حوزه و نامزد مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان و علی گلمرادی نامزد مورد حمایت لیست امید انجام گرفت.

در نهایت نیز علی گلمرادی با کسب ۶۰ هزار و ۱۳۳ رای از مجموع ۱۰۴ هزار و ۹۵۰ رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت تا نماینده فعلی ماهشهر موفق به راهیابی به بهارستان نشود.

علی گلمرادی شهردار سابق ماهشهر و بندرامام خمینی بود و کارنامه ای درخشان در زمینه عمرانی در این دو شهر از خود به جای گذاشت و در نهایت مردم این حوزه انتخابیه به دلیل این عملکرد جواب مثبتی به وی دادند و چهار سال ردای نمایندگی خود را به وی سپردند.

دکتر علی گلمرادی نماینده منتخب مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بعد از پیروزی در انتخابات بیانیه ای خطاب به مردم حوزه انخابیه ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام خمینی به شرح ذیل صادر کرد.

بسمه تعالي

مردم شریف ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره)

سلام علیکم؛

بدان می اندیشیم که چگونه مقام والای شما را در وفاداری به آرمان های انقلاب ارزشمند اسلامی و تبعیت مخلصانه از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و لبیک گویی به مشارکت حداکثری مورد نظر ایشان سپاس گویم؛ هرچند واقفم ناتوان از آن هستیم، اما بر اساس حدیث:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

بر خود لازم دیدیم علاوه بر اظهار تقدیر و تشکر از حضور همراه با بصیرت و صداقت شما در دوران های مختلف و بویژه در "انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی” در ٢میعادگاه هفتم اسفند ٩۴ و دهم اردیبهشت ٩۵ و همگامی انقلابی تان با اینجانب بعنوان فرزند کوچک دیار که یقیناً موجب دلگرمی بیشتر جهت زدودن مشکلات مردم غیور منطقه میشود، مراتب قدردانی خود را ابراز نمایم.

بی شک، گزینش محبت آمیز این حقیر از سوی شما بعنوان "سفیر جنوب خوزستان در خانه ملت” با تقدیر الهی گره خورده است و این همان وعده حق الهی است که(إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدًّا).

در خاتمه، با خشوع و ابتهال، نعمت های بزرگ الهی را سپاس گفته و با تکریم یاد امام امت و شهیدان و ایثارگران عالی مقام و آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت مقام معظم رهبری، آینده ای هرچه بهتر را برای ملت بصیر ایران که شما پاره ی تن آن بشمار می آیید، از درگاه ایزد منان مسألت میکنم.
----------------------------------------------------------------------------------
كاری  زيبا که نشان از بزرگ منش  علي گلمرادي دارد..

ساعت ٢ بامداد كار شمارش اراء تقريبا رو به پايان بود سالن جلسات فرمانداري كه ميزيان صندوق هاي آراء بود مملو از مسولين شهر بود..... تقريبا مشخص شده بود كه برنده انتخابات چه كسي هست سكوت خاصي حاكم بود همه داشتن كار خود رو انجام مي دادن.. مهندس گلمرادي با تسبيح خودش ذكر مي گفت و حاج حبيب هم در اعماق افكارش غرق شده بود.
فرماندار پس بررسي اوضاع گفت كار رو به پايان است و  سريع تر صندوق هاي باقي مانده هم شمارش شود.
كه در همين هنگام حاج حبيب بلند شد به مهندس گلمرادي تبريك گفت همه ي حاضرين داشتن اين صحنه رو مي ديدن كه مهندس گلمرادي خم شد و به نشانه ادب و عزت و پهلوانی  و بزرگ منشی  دست حاج حبیب را  بوسید و گفت شما سردار جنگ هستيد  و مایه افتخار ما قطعا  در اين ٤ سال اينده از شما كمك خواهم گرفت....
همه ي حاضرين بعد از اين حركت زيبا مهندس گلمرادي دست زدند و سر تعظیم فرود آوردند به عظمت این مرد سازندگی او را در آغوش گرفتند..

بزرگ بودن به پست و مقام نيست بزرگی   يعني داشتن ادب و احترام و اخلاق
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار