کد خبر: ۱۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
خرم آباد - رئیس سازمان جهاد کشاورزی از احداث سه هزار هکتار باغ میوه در این استان خبر داد.
به گزارش آرانیوز، غلامرضا بازداری صبح پنج شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی در سخنانی با اشاره به طرح ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی اظهار داشت: یکی از این طرح ها احداث سه هزار هکتار باغ در استان است.

وی با اشاره به اجرای ۲۲ طرح کشاورزی در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: یکی از این طرح ها اجرای طرح آبیاری تحت فشار در سطح ۱۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح را ۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: اجرای شبکه های فرعی آبیاری در سطح ۱۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی یکی دیگر از این پروژه ها خواهد بود.

بازداری با اشاره به اجرای چهار سد در استان لرستان بیان داشت: در این راستا پیش بینی شده که تخصیص آب برای ۹ هزار و ۳۰۰ هکتار اراضی کشاورزی در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به احداث سه هزار باغ در استان و وجود ابهاماتی در رابطه با اجرای آن بیان داشت: در این راستا می طلبد که وزارت نیرو تعامل و همکاری لازم را داشته باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان داشت: باید زمینه برای تخصیص منابع آبی این میزان باغ در استان از سوی وزارت نیرو فراهم شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار