کد خبر: ۱۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
امام جمعه زنجان :
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اجرای طرح تحول سلامت در استان اثرهای مطلوبی داشته است و مردم به خوبی آن را لمس كرده اند.

به گزارش آرانیوز، آیت الله علی خاتمی در دیدار با خانواده بزرگ سلامت استان افزود: باید در زمینه سلامت از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت های اساسی انجام گیرد و یكی از نقاط قوت این استان وجود خیرین در بخش های مختلف ازجمله بخش سلامت است.
وی كمك به بی بضاعت ها توسط افراد خیر را خوب توصیف كرد و گفت: از شاخصه های دیگر این دسته از افراد درك لزوم كمك به مردم و رفع درد جامعه است كه خود این روحیه كمك به دیگران یك سرمایه اجتماعی برای استان محسوب می شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: این امتیاز را باید در بین مردم تقویت كنیم و مورد تشویق قرار دهیم تا این نوع كارها در جامعه افزایش یابد.
آیت الله خاتمی با تاكید بر پیشگیری از بروز بیماری ها قبل از گرفتاری به آن گفت: همیشه گام اول پیشگیری، مراقبت است و اگر موفق به مراقبت شویم، هم بهتر از درمان است و هم درد و هزینه كمتری در پی دارد.
وی به اهمیت استفاده از فرصت ها اشاره كرد و گفت: فرصت های پیش آمده برای خدمت نیز همیشگی نیستند و باید این مسئولیت ها را قدر نهاد و برای ارتقای بخش سلامت استان نهایت تلاش را كرد.
این دیدار به مناسبت هفته سلامت كه از یكم تا هفتم اردیبهشت با شعار 'غلبه بر دیابت' می باشد، برگزار شد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار