کد خبر: ۱۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
بوشهر - در آئینی با حضور مسئولان، عبدالنبی یوسفی به عنوان فرماندار جدید شهرستان کنگان معرفی شد.
به گزارش آرانیوز، معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در نخستین نشست شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری کرده‌اند که باید در راستای تحقق این شعار مهم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

فتح‌الله حقیقی اضافه کرد: در سال گذشته شاهد توفیقات بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف بودیم که از جمله می‌توان به برگزاری دو انتخاب مهم با حضور گسترده و باشکوه مردم اشاره کرد.

وی با تاکید بر لزوم ترسیم نقشه راه عملیاتی اقتصاد مقاومتی توسط همه مسئولان، بیان کرد: مسئولانی که جدیدا منصوب شده‌اند نیز باید در این راستا تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر یکی از اولویت‌های شهرستان کنگان را توسعه اشتغال در این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهمی که فرماندار کنگان باید دنبال کند، توسعه اشتغال جوانان بومی در صنایع پارس جنوبی است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید تلاش‌های بسیار زیادی را در راستای توسعه بخش‌های مختلف در سطح کشور داشته است و در استان بوشهر نیز شاهد اجرای طرح‌های مناسبی در زمینه‌های مختلف هستیم.

توسعه اشتغال در کنگان

فرماندار سابق کنگان نیز در این نشست اظهار داشت: همه افرادی که مسئولیتی را بر عهده می‌گیرند باید قصد خدمت داشته باشند و امانت بزرگی که بر عهده ما گذاشته شده است را به خوبی انجام دهیم و به نفر بعد بسپاریم.

عباس جمشیدی با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهرستان کنگان، اضافه کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم کنگان ایجاد هشت فاز بزرگ پالایشگاهی و هشت پالایشگاه زیرساختی در این شهرستان است که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه این شهرستان باشد.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد تعامل مناسب بین مسئولان شهرستان و مسئولان صنایع در شهرستان کنگان، بیان کرد: ایجاد اشتغال جوانان بومی یکی از موضوعات بسیار مهمی بود که به صورت جدی دنبال شده است و فرصت‌های خوبی ایجاد شده است.

فرماندار سابق کنگان همچنین به اقدامات صورت گرفته در عرصه بهداشت و درمان شهرستان کنگان اشاره کرد و ادامه داد: گام‌های مهمی نیز به منظور تقویت و ارتقای آموزش، توجه به نیروی انسانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برداشته شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تکمیل کمربندی کنگان، افزود: همه شهرها و روستاهای شهرستان کنگان نیز گازرسانی شده است و در عرصه گردشگری نیز گام‌های خوبی برداشته شده است.

توسعه متوازن شهری و روستایی در کنگان

فرماندار جدید شهرستان کنگان نیز در این نشست اظهار داشت: کنگان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف است و ما نیز تلاش می‌کنیم که بتوانیم بهترین خدمات را به مردم ارائه کرده و شاهد رضایت‌مندی مردم از این خدمات باشیم.

عبدالنبی یوسفی اضافه کرد: کار کردن در شهرستان کنگان با میراث کهن سیراف و دنیای جدید صنعتی دشواری‌های خاصی دارد که البته با همت و تلاش شبانه‌روزی مسئولان می‌توانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار جوانان بومی در پارس جنوبی تاکید کرد و گفت: ایجاد اشتغال پایدار در صنعت نفت و پارس جنوبی و رفع معضل بیکاری و همچنین حمایت از تولیدکنندگان بومی در سال جدید باید مد نظر مسئولان باشد.

فرماندار کنگان یادآور شد: هدف ما این است که در چارچوب خواسته نظام و دولت گام برداریم و به ویژه در تامین امنیت پایدار در این شهرستان نهایت ظرفیت و توان خود را به کار می‌گیریم.

وی ابراز داشت: باید از فکر و ایده نخبگان و اهالی فرهنگ و هنر بهره ببریم و باید از همه امکانات در این مسیر بهره ببریم.

یوسفی افزود: برای توسعه متوازن شهری و روستایی در شهرستان کنگان از همه ظرفیت موجود بهره می‌بریم و باید همه مسئولان در این زمینه همکاری و همراهی کنند.

افزایش ۱۱۰ درصدی اقامات مسافران نوروزی در کنگان

معاون عمرانی فرماندار کنگان نیز در این نشست با تقدیر از تلاش های فرماندار سابق شهرستان کنگان در این مسئولیت، اظهار داشت: از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده می‌کنیم و امیدواریم شاهد رضایت‌مندی مردم باشیم.

عباس پاریابی به اجرای و تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های بسیار مهم شهرستان کنگان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته برای نخستین بار شاهد تخصیص ۱۰۰ درصدی جذب اعتبارات در این شهرستان بودیم.

وی به اقدامات صورت گرفته در زمینه گردشگری در شهرستان کنگان اشاره کرد و گفت: کنگان دارای ظرفیت‌های بالایی در عرصه گردشگری است و اممسال نیز شاهد حضور گسترده گردشگران نوروزی در این شهرستان بودیم.

معاون عمرانی فرماندار کنگان با اشاره به ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به گردشگران داخلی و خارجی بیان کرد: طی ایام نوروز امسال یک میلیون ۱۸۴ هزار نفر در کنگان اقامت داشتند که میزان اقامت مهمانان نوروزی در کنگان با افزایش ۱۱۰ درصدی روبرو شده است.

در این آئین با تقدیر از تلاش های عباس جشیدی، عبدالنبی یوسفی به عنوان فرماندار جدید شهرستان کنگان معارفه شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار