کد خبر: ۱۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
فرمانده انتظامی استان سمنان مطرح کرد
فرمانده انتظامی استان سمنان از مشارکت ۴۰۰۰ نیروی پلیس در طرح انتظامی ترافیکی نوروز خبر داد.

به گزارش آرانیوز، سردار روح‌الامین قاسمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح انتظامی ترافیکی نوروز باهدف کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی برگزار می‌شود که در نوروز امسال بالغ‌بر 4 هزار نیروی پلیس در این طرح مشارکت می‌کنند.

وی هدف پلیس از اجرای طرح ترافیکی را برقراری امنیت و کاهش حوادث در سطح جاده‌های کشور و استان دانست و گفت: پلیس و همچنین سایر نهادهای تلاش دارند تلفات جاده‌ای در نوروز امسال کاهش یابد.

فرماندهی انتظامی استان سمنان بابیان اینکه سلامتی شهروندان برای پلیس بسیار با اهمیت است، خاطرنشان کرد: شعار امسال «پلیس و مردم، نظم و قانون‌مداری، نشاط بهاری» است.

سردار قاسمی از کنترل محسوس و نامحسوس جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان سمنان خبر داد و گفت: پلیس استان سمنان بر محورهای مواصلاتی استان کنترل کامل را دارد و با هرگونه تخلف از سوی رانندگی خاطی برخورد می‌کند.

وی ایجاد امنیت و همچنین سلامت شهروندان و مسافران نوروزی را یکی از مهم‌ترین اهداف این طرح نوروزی عنوان کرد و گفت: از محورهای مواصلاتی استان سمنان سالانه میلیون‌ها مسافر به سمت حرم رضوی سفر می‌کنند و پلیس استان سمنان خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) را از مهم‌ترین وظایف خود می‌داند.

رئیس قرارگاه نوروزی استان سمنان از استقرار 120 ایستگاه پلیس در محورهای مواصلاتی و شهرهای استان خبر داد و گفت: طرح انتظامی ترافیکی نوروز تا روز 15 فروردین 95 ادامه دارد و بالغ‌بر 4000 نیروی پلیس استان به‌صورت آماده‌باش آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار