کد خبر: ۱۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
فرمانده سپاه نیمروز گفت: دهمین یادواره شهدای تاسوکی با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان 27 اسفند در گلزار شهدای این شهرستان برگزار می شود.
به گزارش آرانیوز، سرهنگ محمدرضا نخعی اظهار داشت: گلزار شهدای شهرستان نیمروز فردا از ساعت 14 و 30 دقیقه با حضور خانواده شهدا، فرماندهان سپاه و انتظامی و شماری از مسئولان استانی و محلی، معتمدان و ریش سفیدان میزبان این یادواره است.
وی افزود: در حادثه تروریستی تاسوکی مزدوران معدوم عبدالمالک ریگی و اعضای گروهک جندالشیطان در شامگاه 25 اسفند با بستن راه زابل - زاهدان 28 نفر از مردم بی گناه و مسافران عبوری را به شهادت رسانده و تعدادی را به گروگان گرفتند.
فرمانده سپاه نیمروز هدف از برگزاری این یادواره را ترویج و اشاعه فرهنگ شهادت دانست و گفت: سردار شهید حبیب لک زایی با اقدامی فرهنگی حادثه تروریستی تاسوکی که با هدف برهم زدن وحدت میان مسلمانان رقم خورده بود را به عنوان الگویی برای وحدت میان شیعه و سنی در سطح استان معرفی کرد.
نخعی از اجرای ویزیت و توزیع داروی رایگان به بیماران در روز برگزاری دهمین یادواره شهدای تاسوکی خبر داد و اظهار داشت: فعالان بسیج جامعه پزشکی سپاه نیمروز از ساعت 12 روز پنجشنبه اقدام به ویزیت بیماران و توزیع رایگان دارو می کنند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار