کد خبر: ۱۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین:
قزوین- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از افتتاح چهار خانه داوطلب در این استان طی سال جاری خبر داد.
به گزارش آرانیوز، حمید ره‌انجام صبح شنبه در جریان بازدید از خانه‌های داوطلب استان قزوین اظهار کرد: در سال جاری چهار خانه داوطلب عمومی و تخصصی در استان قزوین افتتاح شد.

وی افزود: خانه‌های داوطلب محل مناسبی برای هماهنگی اقدامات و برنامه‌های اعضای داوطلب جمعیت هلال‌احمر است که می‌توانند به صورت عمومی یا تخصصی به فعالیت بپردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین ادامه داد: همچنین در سال جاری سه بانک امانات تجهیزات پزشکی در سطح استان قزوین راه‌اندازی شد که این بانک‌های امانات اقلام پزشکی را به صورت امانی به بیماران تحویل می‌دهند تا این افراد بتوانند از آن استفاده کنند.

ره‌انجام با اشاره به ارزش و اهمیت فعالیت‌های خیرخواهانه و داوطلبانه تصریح کرد: بدیهی است که دستگاه‌ها بدون همکاری و پشتیبانی مردم قادر به انجام وظایف خود نیستند.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت این موضوع در جمعیت هلال‌احمر له واسطه نوع فعالیت٬ مردمی بودن و تشکیلاتی بودن آن دوچندان می‌شود و باید بتوان مردم و علاقمندان را برای انجام این قبیل فعالیت‌ها گرد هم آورد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین خیرین را بازوی توانمند و پشتیبان این جمعیت دانست و عنوان کرد: خیرین در اجرای برنامه‌ها و وظایف جمعیت هلال‌احمر٬ حامی آن هستند و نقش مهمی در تحقق اهداف این جمعیت دارند.

ره‌انجام بیان کرد: از همین رو در سال جاری نیز ۲۰ نفر از خیرین سلامت در سطح استان برای همکاری با جمعیت هلال‌احمر شناسایی و جلب شده‌اند.

وی ادامه داد: این جمعیت٬ نیازمندان را برای بهره‌مندی از خدمات و کمک‌های این خیرین به آنان معرفی می‌کند تا در تأمین هزینه‌ها و دریافت خدمات آنان مانند فیزیوتراپ‌ها٬ داروخانه‌ها٬ آزمایشگاه‌ها و تجهیزات پزشکی مورد حمایت قرار گیرند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار