کد خبر: ۱۱۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
با هدف کاهش هزینه نگهداری و حفظ پایداری شبکه، سوئیچ مرکز مخابرات روستای افتر و همچنین شهرستان سرخه، ارتقاء یافت.

ارتقاء و تعویض سوئیچ مرکز مخابرات افتر و سرخه

به گزارش آرانیوز استان سمنان، این عملیات با تعویض و نصب سوئیچ جدید و افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت و تلفن در روستای افتر انجام شد.

بر اساس این گزارش، سوئیچ جدید این مرکز به منظور ارتقاء و توسعه شبکه دیتا و ارائه خدمات جدید و با کیفیت، با هدف پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و مخابراتی مشترکین و جلب رضایت آنان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در راستای اجرای این پروژه، عملیات ارتقاء بستر سرویس‌ها و خدمات مخابراتی و ارتباطی تعداد ۵۱۲ شماره روستای افتر، در کوتاهترین زمان ممکن صورت گرفت.

شایان ذکر است، پیرو این تغییر تکنولوژی که با سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال انجام گردید، مرکز مخابراتی روستای افتر از سوئیچ نسل جدید برخوردار شد که از جمله مزایای آن کاهش هزینه نگهداری، کاهش خرابی و حفظ پایداری شبکه می‌باشد.

 

همچنین با هدف تقویت شبکه زیرساخت مخابراتی در ادارات استان، عملیات حفاری و توسعه شبکه فیبرنوری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سرخه، توسط مخابرات استان انجام شد.

این اقدام با تعامل صورت گرفته فی‌مابین دو سازمان و به منظور نوسازی شبکه مخابراتی و سعی بر ارائه خدمات باکیفیت بر بستر تکنولوژی فیبرنوری صورت گرفت.

براساس این گزارش، عملیات حفاری و فیبرکشی این اداره و کوچه‌های همجوار از جمله آیت‌ا… صدر و پیروزی به طول ۱۸۰ متر و استخراج ۶ عدد FAT انجام شد.

با اجرای این طرح ساکنین این منطقه ضمن برخورداری از سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات، می‌توانند از خدمات پیشرفته و سرویس‌های پهن باند مخابراتی از جمله سرویس FTTH بهره‌مند شوند.

هدف از اجرای این پروژه، تقویت زیرساخت‌های ارتباطی لازم برای رسیدن به امنیت، سرعت و کیفیت مطلوب و کمک به رشد پایدار، اقتصاد دیجیتال و تحقق شهر و دولت الکترونیک می‌باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار