کد خبر: ۱۱۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
هونگچی H۵ اخیرا به کشور راه یافته و در حال شماره گذاری است.

رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد / هونگچی ۱۰ میلیارد تومان!

به گزارش آرانیوز، هونگچی H۵ لوکس ترین خودروی چینی است که تا کنون به ایران آمده است.

این خودرو با قیمت ۲ میلیارد و ۷۶۲ میلیون تومان در سامانه یکپارچه عرضه شد اما حال در بازار آزاد قیمت عجیب و غریبی پیدا کرده است.

هم اکنون قیمت این خودرو در بازار آزاد از حدود ۴.۷ میلیارد تومان شروع و تا ۱۰ میلیارد تومان هم می‌رسد.

روزگار خودرو نوشت:هونگچی اچ ۵ از پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر توان ۲۲۲ اسب بخار و ۳۴۰ نیوتن.متر گشتاور بهره می‌برد.

 

طراحی ظاهری
طراحی ظاهری خودرو در تمام بخش ها لوکس و متفاوت از اکثر خودروهایی است که تا کنون در بازار دیده‌اید. در نمای جلو چراغ های ال ای دی و خط قرمز رنگی که از روی کاپوت کشیده نظرتان را جلب می‌کند. در نمای عقب چراغ های به هم پیوسته و جذابی را داریم. در نمای کناری هم از رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی استفاده شده است.

 

 

هونگچی-H۵-۴
مشخصات فنی هونگچی H۵

هونگچی اچ ۵ از پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر توان ۲۲۲ اسب بخار و ۳۴۰ نیوتن.متر گشتاور بهره می‌برد. توان این پیشرانه از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود. این خودروی ۱.۶ تنی می‌تواند در مدت زمان ۷.۸ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. در عین مصرف سوخت پایین و زیر ۷ لیتر در هر صد کیلومتر را در این خودرو داریم.

 

امکانات رفاهی هونگچی H۵
از جمله امکانات رفاهی مهم هونگچی می‌توان به ۹ کیسه هوا، مانیتور لمسی بزرگ ۱۲.۶ اینچی، کلاستر دیجیتالی، رادار حرکت بین خطوط، سقف پانوراما دو تکه، کروز کنترل هوشمند، سیستم صوتی حرفه ای به همراه ساب ووفر، صندلی‌های راننده و شاگرد به همراه سردکن و گرمکن، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله و... اشاره کرد.

قیمت هونگچی H۵

هونگچی H۵ اخیرا به کشور راه یافته و در حال شماره گذاری است.
این خودرو در حقیقت لوکس ترین خودروی چینی در بازار ایران محسوب می‌شود. قیمت هونگچی اچ ۵ با احتساب هزینه‌های شماره گذاری ۲ میلیارد و ۷۶۲ میلیون تومان است. اما قیمت این خودرو در بازار آزاد تا بیش از ۱۰ میلیارد تومان هم رسیده است.

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار