کد خبر: ۱۱۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خراسان شمالی:
پرهیزگار گفت: جامعه روحانیت به عنوان پرچمداران انقلاب اسلامی در طول عمر انقلاب و نظام اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف نقش اثرگذاری داشته است.

روحانیت به عنوان پرچمداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نقش اثرگذاری داشته است

به گزارش آرانیوز از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «احمد پرهیزگار» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خراسان شمالی در جلسه هم اندیشی نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که با حضور مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان، مسئول بسیج طلاب خراسان شمالی، ریاست حوزه هنری و دیگر مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: جامعه روحانیت به عنوان پرچمداران انقلاب اسلامی در طول عمر انقلاب و نظام اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف نقش اثرگذاری داشته و به مردم ثابت کرده روحانیت همواره در هر شرایطی همراه و پای کار انقلاب و ملت ایران خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت» افزود: بررسی نقش امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، نقش مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعات و نقش روحانیت و حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از محور‌های مهم جشنواره خواهد بود.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان خراسان شمالی عنوان کرد: تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، تولیدات چند رسانه‌ای، ساخت فیلم و فیلمنامه و ... بخش‌هایی از این جشنواره است که با این محور‌ها و بخش‌ها نقش جامعه روحانیت به عنوان پرچمداران انقلاب اسلامی مورد بررسی و تبیین قرار خواهد گرفت.

پرهیزگار خاطرنشان کرد: در حوزه تدوین تاریخ شفاهی و تألیف کتاب‌های متعدد در حوزه نقش روحانیت در دفاع مقدس فعالیت‌های ثمر بخش و قابل توجهی صورت گرفته و در دست اقدام است.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار