کد خبر: ۱۱۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
سعیدی خاطر نشان کرد: این مدل رفتار در بحث حجاب هر روزی اجرایی می شد ایراد دارد ولی اینکه اجرای آن با روزی که اقتدار ملی ایران نشان داده شد کج سلیقگی محض بود. برخی وقتها بعضی عزیزان در اینکه حال مردم را بد کنند تخصص دارند.
نماینده مجلس: بعضی در اینکه حال مردم را بد کنند تخصص دارند/ تورم مهمتر از بگیر و ببندهای بحث حجاب نیست؟  

به گزارش آرانیوز معین الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در گفت وگویی در مورد اجرایی شدن طرح عفاف و حجاب، گفت: حجاب و عفاف را یکی دانستن اشتباه است چه بسیار افرادی که از نظر ما حجاب لازم را ندارند ولی به لحاظ عفت و پاکدامنی کاملا با عفت هستند.

وی اظهار کرد: با این روش‌ها در خیابان ها نمی توانیم مردم را به آموزه های اسلام نزدیک کنیم. در بحث عفاف و حجاب باید به رویکرد امامین انقلاب رجوع کنیم. اخیرا هم دفتر مقام معظم رهبری به این روش و مدل تذکر دادند.

سعیدی تصریح کرد: کشف حجاب یک حرام شرعی و سیاسی است و حجاب هم واجب شرعی است. البته در کنار این واجب، واجب های مهم دیگری هم داریم که اثر رسوخشان را در سیستم اجرایی نمی بینیم. آیا واقعا این بانکداری ما اسلامی است؟ آیا کودکان کار، تورم لجام گسیخته و کاهش ارزش پول ملی و نحیف شدن سفره های مردم مهمتر از بگیر و ببندهای بحث حجاب نیست.

سعیدی تصریح کرد: اقتصاد را مدیریت کردن مقداری تخصص و تدبیر می خواهد. به جای اینکه به اصل موضوع بچسبند و اقتصاد را مدیریت کنند آمدند وارد مواردی شدند که با این روش‌ها مطلقا به مطلوب نمی رسند. در بحث عفاف و حجاب باید نهادهای فرهنگی که میلیاردها تومان اعتبار می گیرند پاسخگو باشند که ما به اینجا نمی رسیدیم.

وی خاطر نشان کرد: این مدل رفتار در بحث حجاب هر روزی اجرایی می شد ایراد دارد ولی اینکه اجرای آن با روزی که اقتدار ملی ایران نشان داده شد کج سلیقگی محض بود. برخی وقتها بعضی عزیزان در اینکه حال مردم را بد کنند تخصص دارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار