کد خبر: ۱۱۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد؛
«هنری» با اشاره به اینکه در سطح استان خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند، گفت: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی

به گزارش آرانیوز از خراسان جنوبی، «مهدی هنری» مسئول بسیج سازندگی خراسان ‌جنوبی امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در این ایام سه هزار و ۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات‌رسانی بودند، گفت: از این تعداد دو هزار ۱۲۰ نفر برادر و یک هزار و ۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سطح استان ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند، افزود: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

هنری ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان و با بیان اینکه ۲۵ هزار و ۴۴۹ خدمت توسط گروه‌های جهادی صورت گرفته است، عنوان کرد: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مؤمنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۲ هزار و ۴۳ گروه جهادی در استان، تصریح کرد: از این تعداد ۹۰۰ گروه فعال هستند که سطح بندی شده اند و برای گروه‌های جهادی فعال و تخصصی، گواهی صلاحیت فنی صادر می‌شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار