کد خبر: ۱۱۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
استاندار قزوین:
«اعلایی» گفت: همه دستگاه‌ها باید زمینه مشارکت و حضور مردم در سطوح مختلف را فراهم کنند و مجموعه‌های خصوصی به طور ویژه مورد حمایت قرار گیرند.

همه دستگاه‌ها باید زمینه مشارکت و حضور مردم در سطوح مختلف را فراهم کنند

به گزارش آرانیوز از قزوین، «محمدمهدی اعلایی» استاندار قزوین در دیدار نوروزی مدیران استان قزوین اظهار داشت: بسیاری از اقداماتی که در استان اتفاق افتاده منجر به توفیقاتی شده که می‌توانست با بی‌توجهی و کم کاری نتایج نا مطلوبی را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: خیلی از توفیقات، نتیجه تدبیر، اخلاص، در صحنه بودن و کار کردن بوده است و در سال گذشته علی‌رغم وجود تنگنا‌ها در بسیاری از حوزه‌ها اقدامات خوبی انجام شد.

استاندار قزوین با بیان اینکه عقب ماندگی و تنگنا‌هایی وجود دارد که باید جبران شود، اضافه کرد: متأسفانه مباحث حاشیه‌ای به دلایل متعدد گاهی اوقات غلبه بر متن و اصل می‌کند و همه مدیران باید تلاش کنند که گرفتار حواشی نشوند و نباید فرصت خدمتی را از داد. 

این مسئول ابراز داشت: مدیران بدانند که تمامی تصمیمات آنها مسئولیت شرعی برای آنهاست و بدون توجه به اعمال نفوذها، خواسته‌های نامعقول و ملاحظات به دنبال برطرف کردن خواسته‌های مردم بروند، مجموعه مدیریتی استان هم نسبت به این موضوع حساسیت دارد. 

وی با بیان اینکه تلاش و حرکت مجموعه مدیریتی استان در جهت اتحاد و یکپارچگی و در کنار هم قرار گرفتن است، افزود: باید توجه داشت که تفرقه و حاشیه دغدغه و ناراحتی جدیدی را در ذهن مردم ایجاد خواهد کرد و مدیران باید بلاگردان مردم باشند و با تمام قدرت برای خدمت به مردم فعالیت داشته باشند.

استاندار قزوین عنوان کرد: شعار سال نشان دهنده این است که اولویت کشور همچنان اقتصاد است و مسئله دوم پر رنگ کردن مشارکت مردم است و برای این مهم باید برنامه ریزی جدی کرد، همه دستگاه‌ها باید زمینه مشارکت و حضور مردم در سطوح مختلف را فراهم کنند و مجموعه‌های خصوصی به طور ویژه مورد حمایت قرار گیرند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار