کد خبر: ۱۱۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مجلس بنا دارد هیأتی به دمشق اعزام کند تا ابعاد حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه مورد بررسی قرار گیرد.
هیاتی از مجلس عازم دمشق می‌شود  

به گزارش آرانیوز «ابراهیم عزیزی» نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، اظهار کرد: از آنجایی که رژیم صهیونیستی جعلی و فاقد مشروعیت است و از مبانی یک نظام سیاسی برخوردار نیست، لذا نمی‌تواند روابط دیپلماتیک را مورد احترام قرار دهد.

وی افزود: آنچه مسلم است این است که رژیم صهیونیستی پاسخی قاطع و پشیمان کننده دریافت خواهد کرد. از سوی دیگر رژیم صهیونیستی باید بداند که این اقدامات جنون‌آمیز هیچ تأثیری در کاهش سرعت سقوط و زوال این رژیم نخواهد داشت، بلکه با این کار‌ها سرعت نیستی و نابودی خود را بیشتر می‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران این حق را برای خود محفوظ می‌داند که پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌ای به رژیم صهیونیستی دهد.

عزیزی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی نیز بنا دارد که بعد از هماهنگی‌های لازم، هیأتی را به دمشق اعزام کند تا همه ابعاد این اتفاق مورد بررسی قرار گرفته و گزارشی در این زمینه تهیه شود.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار