کد خبر: ۱۱۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
نماینده ولی فقیه در خوزستان:
حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه‌ای در کمک به قشر محروم و حمایت از آن‌ها دارد، گفت: یکی از اهداف کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است.

گسترش فرهنگ نیکوکاری و کمک به ایتام از مهمترین خدمات کمیته امداد خوزستان است

به گزارش آرانیوز از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در جمع فرزندان معنوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان اظهار داشت: طرح اکرام ایتام هدف‌های مهمی را مثل گسترش فرهنگ نیکوکاری و کمک به ایتام در بر دارد و با هزینه‌های کم می‌توان آن را به انجام رساند.

وی افزود: کمیته امداد خوزستان تلاش می‌کند تا مأموریت خود را به نحو احسن انجام دهد و تا به حال خدمات ارزشمندی را به مددجویان ارائه داد، این نهاد حمایتی با کمک خیران کمک‌های بسیار خوبی به قشر محروم ارائه کرده که قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اضافه کرد: یکی از کارهای مهم کمیته امداد استان اجرای طرح‌های اطعام مهدوی نیازمندان و اکرام ایتام برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت است.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه‌ای در کمک به قشر محروم و حمایت از آن‌ها دارد، افزود: یکی از اهداف کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است. نهاد حمایتی امداد برای کودکان بی سرپرست با هدف کمک و سرپرستی ایتام و بچه‌های فقیر تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: طرح اکرام ایتام هدف‌های مهمی را مثل گسترش فرهنگ نیکوکاری و کمک به ایتام و نشر تعلیمات حسنه اسلامی در بر دارد و این طرح به مال زیاد نیاز ندارد و می‌توان با هزینه‌های کم به ایتام کمک کرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار