کد خبر: ۱۱۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
در پی بارندگی‌های شدید که در دزفول شد و آبگرفتگی شدید در مناطق مختلف دزفول، مسدود‌شدن راه‌های ارتباطی و گرفتاری مسافران نوروزی در باران؛ بسیجیان و سپاهیان دزفول در کنار دیگر نیروهای امدادی امدادرسانی کردند.
امداد‌رسانی جهادی بسیجیان دزفول به مردم در پی بارندگی

به گزارش آرانیوز از دزفول، روح الله بهشتی‌فرد  با اشاره به شدت بارندگی‌های بامداد امروز در این شهرستان، اظهار داشت: شدت بالای بارندگی، آب گرفتگی و جاری شدن آب در سطح معابر دزفول، گرفتار شدن تعدادی از خودروها در سطح خیابان‌های دزفول را منجر شد.

وی با اشاره به آماده باش کامل این آتش نشانی در طول سال به ویژه در ایام بحرانی ادامه داد: 50 آتش نشان و 9 خودروی عملیاتی آتش نشانی دزفول از ساعت یک بامداد و با شدت گرفتن بارندگی‌ها تا ظهر امروز درگیر امدادرسانی به خودروهای گرفتار در آب گرفتگی معابر بودند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، گفت: آتش‌نشانان علاوه بر امدادرسانی به خودروهای گرفتار در خیابان‌ها، به دلیل رعد و برق و بروز قطعی برق در برخی مناطق دزفول و گرفتار شدن تعدادی از شهروندان، به کمک افراد محبوس در آسانسورها شتافتند.

وی ادامه داد: خوشبختانه هم اکنون شرایط دزفول به حالت عادی بازگشته و گزارش جدیدی مبنی بر آب گرفتگی معابر یا گرفتار شدن خودروها به سامانه 125 این آتش نشانی طی ساعت های اخیر اعلام نشده است.

مصلای امام علی(ع)دزفول میزبان میهمانان نوروزی شد ️

در پی بارندگی های روز گذشته و بحران اسکان جهت میهمانان نوروزی ، دفتر امام جمعه و مصلای نماز جمعه دزفول در کنار دیگر مدیران شهرستان ایفای نقش کرد ️در این راستا حسب دستور فرماندار ویژه شهرستان دزفول، مصلای نماز جمعه دزفول پذیرای بیش از 200 خانواده شد.

 

همچنین با حضور پرسنل سپاه ناحیه دزفول، شهرداری و هلال احمر و آشپزخانه خدام اهل بیت علیهم السلام مستقر در مصلی، در ساماندهی و استقرار و تغذیه مهمانان نوروزی اقدام شد.

پشتیبانی از مسافران نوروزی در دزفول پخت و توزیع 600 پرس حلیم ویژه مسافران نوروزی همراه با پذیرایی چایی در مصلای نماز جمعه توسط گروه جهادی دست های آسمانی - فرهنگی امامت جمعه دزفول انجام شد.

 

در پی بارندگی‌های شدید که در دزفول شد و آبگرفتگی شدید در مناطق مختلف دزفول، مسدود‌ شدن راه‌های ارتباطی و گرفتاری مسافران نوروزی در باران؛ بسیجیان و سپاهیان دزفول در کنار دیگر نیروهای امدادی امدادرسانی کردند.

 بلافاصله پس از شروع بارندگی سیل آسا و دریافت گزارش درباره گرفتار شدن مسافران نوروزی و برخی خودروها در مناطق مختلف شهرستان دربارش باران، با دستور فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج دزفول کلیه رده‌های این ناحیه به حالت آماده باش درآمده و به امدادرسانی اقدام کردند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها