کد خبر: ۱۱۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
وزیر کشور:
«وحیدی» مأموریت امسال وزارت کشور را تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۳ با ارائه جهشی خدمات مرتبط و مشارکت مردم در آن‌ها برشمرد و گفت شرایط کشور برای جهش تولید آماده است.

شرایط کشور برای جهش تولید آماده استبه گزارش آرانیوز، «احمد وحیدی» در نخستین روز رسمی کار ادارات، در جمع مدیران و کارکنان این وزارت‌خانه اظهار داشت: وزارت کشور انواع خدمات امنیتی، اجتماعی، سیاسی و… را ارائه می‌دهد که مطابق فرمان ابتدای سال رهبر معظم انقلاب اسلامی، باید جهش ارائه خدمات را داشته باشیم.

وی ادامه داد: در هفته‌های نخست سال باید همه بخش‌ها، تعریفی از جهش و شاخص‌های آن را در حوزه فعالیت خود ارائه دهند و سپس چگونگی استفاده از ظرفیت بزرگ و پایان‌ناپذیر مردم مؤمن و عزیز را مشخص سازیم.

وزیر کشور تاکید کرد: در ۱۱ ماه دیگر سال باید تمام تلاش را برای تحقق این فرمان در بخش‌های مربوطه به کار گیریم.

وحیدی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌ها آماده شده است و باید کار جهشی را محقق سازد، این نوید بزرگی است برای آینده و سالی که در پیش داریم.

وی همچنین با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به کارکنان وزارت کشور، تقارن سال جدید با ماه مبارک رمضان و ایام قدر را به فال نیک گرفت و گفت ان شاءالله برای مردم ایران، مردم فلسطین و غزه، سال خیر، پیروزی و سال بشارت و نابودی رژیم صهیونیستی باشد.

انتهای پیام

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار