کد خبر: ۱۱۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳
موضوع انجام‌ وظایف اجتماعی از سوی صنایع یکی از مطالبات اساسی جامعه است که طبق قانون آنها را موظف به اختصاص بخشی از درآمد خود برای رفع مشکلات منطقه پیرامونی خود هستند.
عملکرد درخشان فولاد اکسین خوزستان در ایفای مسئولیت های اجتماعی در سال ۱۴۰۲  

به گزارش آرانیوز در استان خوزستان به واسطه وجود صنایع متعدد و درصد بالایی از محرومیت، عمل به مسئولیت های اجتماعی اهمیت بالایی دارد و یکی از مطالبات جدی شهروندان می باشد.
در این میان، شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان‌ تنها تولید کننده ورق های عریض فولادی و صادر کننده نمونه کشور همواره در عمل به وظایف اجتماعی خود عملکردی درخشان از خود به جای گذاشته که در سال ۱۴۰۲ این اقدامات به نحو شایسته ای تداوم داشته‌اند.
برگزاری رزمایش های همدلانه و توزیع بالغ بر ۶۵۰۰ بسته معیشتی و آموزشی در مناطق محروم، تامین ورق های فولادی پل عنافچه، مساعدت و پشتیبانی از برگزاری مراسمات ملی مذهبی نمونه بارزی از عمل به مسئولیت های اجتماعی توسط شرکت فولاد اکسین است.
در آخرین روزهای سال ۱۴۰۲ نیز اقدام تحسین برانگیز فولاد اکسین در کمک به آزادی ۵۱ زندانی جرائم غیرعمد و نیازمند و همچنین تامین ۱۰۰ سری جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند نشان از اهمیت مسئولیت های اجتماعی برای این شرکت دارد.
به گفته مهندس محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین، تعهد و پایبندی به مسئولیت های اجتماعی یک امر قانونی، عامل خوشنامی و یک وظیفه با ارزش اخلاقی است و این افتخارآفرینی ها مرهون برکت حاصل از انجام فعالیت ها در مسیر مسئولیت های اجتماعی است.
فولاد اکسین خوزستان عمل به مسئولیت های اجتماعی را یکی از وظایف خود می داند و تداوم این اقدامات در سایه سودآوری شرکت، در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار