کد خبر: ۱۱۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: در ایام نوروز و تاکنون ۲۲۳ هزار و ۷۲۲ نفر از مسافرین از خدمات امدادی کمپ‌های نوروزی بهره‌مند شدند و هزار و ۱۳۷ نفر از خدمات بهداشتی درمانی و توانبخشی هلال احمر استفاده کردند.
هلال‌احمر مازندران آماده برای خدمت به مسافران نوروزی

به گزارش آرانیوز از ساری، غلامعلی فخاری در جمع خبرنگاران بیان کرد: در بازه زمانی 24 اسفندماه تا اول فروردین 1403 بیش از 3 میلیون و 533 هزار و 130 نفر مسافر داشتیم که 223 هزار و 722 نفر از مسافرین از خدمات امدادی کمپ‌های نوروزی بهره‌مند شدند و هزار و 137 نفر از خدمات بهداشتی درمانی و توانبخشی هلال احمر استفاده کردند.

وی با بیان اینکه طرح‌های ملی امداد و نجات نوروزی در آستانه نوروز آغاز به‌کار کرد، گفت: با استقرار 11 پست سیار امدادی و گشت موتوری و 11 دستگاه موتور سیکلت امدادی در نوار ساحلی به 127 نفر از گردشگران ساحلی و مسافران خدماتی چون تست فشار خون و انجام پانسمان ارائه شد.

فخاری در ادامه افزود: هلال‌ احمر مازندران 78 پست و پایگاه امداد و نجات دارد که با ناوگان لجستیکی و 37 دستگاه آمبولانس، 13 دستگاه خودرو نجات و موتور سیکلت‌های در طول تعطیلات نوروزی خدمات به مسافران ارائه می‌کند.

وی از فعالیت 14 داروخانه و مرکز درمانی به طور شبانه روزی خبر داد که در حالت آماده باش و خدمت رسانی هستند.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: تاکنون 114 عملیات امداد و نجات انجام شد و 438 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

فخاری افزود: شاهد خدمات داوطلبانه و کمک‌های غیرنقدی و نقدی خیرین داوطلب برای پشتیبانی از طرح‌های نوروزی هم در این ایام هستیم و  مبلغ 24 میلیارد و 873 میلیون و 230 هزار ریال خدمت داوطلبانه انجام شده است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها