کد خبر: ۱۱۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از جابه‌جایی بیش از ۸۲ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری طی هفت روز گذشته خبر داد.
جابه‌جایی ۸۲ هزار مسافر در خوزستان تاکنون

به گزارش آرانیوز  از اهوتز، فواد غزیعلی گفت: از 24 اسفند تا اول فروردین 82 هزار و 565 مسافر با انجام 12 هزار و 57 سفر از پایانه‌های مسافربری استان جابه‌جا شدند.

وی افزود: از این میزان26 هزار و 701 مسافر درون استانی و 55 هزار و 864 مسافر نیز برون استانی بودند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: در نخستین روز سال 1403 تعداد 2 هزار و 958 مسافر درون استانی و هشت هزار و 934 مسافر برون‌استانی از پایانه های مسافربری استان جابه‌جا شدند که به ترتیب با کاهش 31 و 26 درصدی همراه بوده است.

غزیعلی علت کاهشی بودن آمار سفر و مسافر در پایانه‌های مسافربری استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون را تقارن آن با ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: تمام تدابیر لازم برای تامین ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه‌های مسافربری فراهم شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به برپایی میز خدمت در پایانه‌های مسافربری استان گفت: مسافران نوروزی می‌توانند با مراجعه به کارشناسان حاضر در محل میز خدمت، هرگونه مشکل و شکایت از نحوه ارائه خدمات را منتقل کنند.

به گزارش تسنیم، 23 پایانه مسافربری در خوزستان فعالیت می‌کنند که از این تعداد 2 پایانه در اهواز قرار دارد. خوزستان 18 هزار و 558 کیلومتر راه دارد که 12 هزار و 422 کیلومتر آن راه روستایی است.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها