کد خبر: ۱۱۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
با صدور پیامی؛
ماه مبارک رمضان به سبب نزول قرآن کریم در میان ماه‌های سال قمری برترین ماه است. ماه رمضان ماهی است که قرآن برای هدایت انسان‌ها در آن نازل شده است. 

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان ماه نزول قرآن را تبریک گفت

به گزارش آرانیوز از خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به مسلمانان جهان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَ بَیِّنَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَان

ماه مبارک رمضان به سبب نزول قرآن کریم در میان ماه‌های سال قمری برترین ماه است. ماه رمضان ماهی است که قرآن برای هدایت انسان‌ها در آن نازل شده است. 

ماه مبارک رمضان، ماه سراسر نور، رحمت و مغفرت، فرصتی مغتنم است تا در این ماه مبارک، تمام اعضا و جوارح را از حرام دور نگه‌داشته و با اخلاص، توکل و توسل از اهل بیت(ع) و عمل به دستورها و احکام قرآن کریم و دوری از گناهان، انجام توبه نصوح واقعی، عبادت، شب زنده‌داری، درک فضیلت شب قدر برکات این ماه را درک کرد و از آن در راستای رسیدن به کمال حرکت نمود و باید در این ماه به گونه‌ای خودسازی کرد که با اتمام ماه مبارک تأثیر و فواید آن در روح و جان افراد باقی بماند و اثر آن تا ماه رمضان سال بعد ماندگار باشد.

اینجانب حلول ماه مبارک رمضان؛ ماه قرآن را به همه مردم مسلمان ایران اسلامی به ویژه مردم مومن و ولایتمدار استان خوزستان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، اسرا، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق بهره‌گیری از فیوضات معنوی ایام و لیالی آن را برای همه مومنین مسئلت دارم.

 
نظرشما
پربازدیدها