کد خبر: ۱۱۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
درخشان در گفت‌وگو با آرانیوز:
نماینده استان سیستان و بلوچستان در مجلس گفت: برآورد خسارت سیل در دشتیاری چندین هزار میلیارد تومان است، اما اوضاع به شرایط نرمال نزدیک شده است.
اوضاع منطقه سیل‌زده دشتیاری به نرمال نزدیک شده است  

به گزارش آرانیوز عبدالناصر درخشان، نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در مجلس شورای اسلامی در  گفت‌وگو با خبرنگار آرانیوز درباره اوضاع سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه انتخابات بوده و همه مسئولان اجرایی استان درگیر انتخابات بودند وضعیت امدادرسانی در منطقه دشتیاری که با یک سیل بی‌سابقه مواجه شد به آن صورت که مردم انتظار داشتند صورت نگرفت گرچه مردم محلی و شهرستان‌های هم‌جوار به‌طور تمام قد به سیل‌زدگان کمک کردند.

وی اظهار کرد: کمک‌های مردم محلی شامل مواد غذایی و اقلام مصرفی است، اما در امدادرسانی باید زیرساخت‌هایی که نابود شده احیا و دسترسی‌ها آسان شود همچنین باید در این منطقه امکانات می‌گذاشتند گرچه الان در آنجا اتفاقاتی دارد می‌افتد و مدیران کل و مسئولان اجرایی هم در منطقه سیل‌زده حضور دارند.

درخشان بیان کرد: برآورد خسارت چندین هزار میلیارد تومان است و اوضاع به شرایط نرمال نزدیک شده، اما شاهد بارش‌های فراوانی در آنجا هستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دشتیاری یک منطقه مسطح و وسیعی است و باران شدید که می‌آید آب در آنجا جمع می‌شود البته بارش باران در این چند روز در دشتیاری بی‌سابقه بوده است و در یک شبانه روز ۲۱۰ میلی متر باران آمده است.

 
نظرشما
پربازدیدها