کد خبر: ۱۱۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
برگزیدگان دوازدهمین دوره جشنواره ملی کتابخوانی رضوی صبح امروز در ساری معرفی و تقدیر شدند.
اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در مازندران برگزار شد

به گزارش آرانیوز از ساری، سکینه خاتون مهدیان‌پور؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی که صبح امروز در ساری برپا شد، گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی مانند هر سال در مازندران برگزار شد و از این استان در این دوره  33 هزار و 500 شرکت کننده در بخش الکترونیک حضور داشتند.

وی با بیان اینکه 5 هزار و 70 شرکت کننده ویژه زندانیان در بخش مکتوب حضور داشتند، افزود: در مجموع 38 هزار و 570 نفر در این جشنواره شرکت کرده بودند.

مهدیان پور با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره گفت: 8 نفر در سطح ملی و 181 نفر در سطح استان مازندران منتخب شدند که از آنها تقدیر شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران یادآور شد: برگزیدگان  مازندرانی در قالب‌  پویش کتابخوانی، هنر‌های تجسمی، دست سازه، شعرسرایی، داستانک و ... شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در گروه‌های سنی مختلف شامل کودک، نوجوان، خردسال، جوان و بزرگسال برگزار شد، تصریح کرد: شرکت کنندگان با کتاب‌های رده سنی مناسب خود در مسابقه شرکت کردند.

مهدیان‌پور اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف ائمه معصومین، ترویج فرهنگ رضوی و مطالعه کتاب سیره معصومین را از اهداف جشنواره عنوان کرد. 
 

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار