کد خبر: ۱۱۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۳۰ تن آرد قاچاق در شهرستان دیواندره خبر داد.
کشف ۳۰ تن آرد قاچاق در دیواندره

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با آرانیوز در دیواندره از کشف محموله آرد قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مأموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری محورهای موصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو 30 تن  آرد قاچاق خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش این محموله 2 میلیارد و 300 میلیون ریال برآورده شده است، تصریح کرد: در این رابطه 2 نفر متخلف دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضائی معرفی شدند.

توقیف بارکش‌های قاچاق در مریوان

وی همچنین از کشف سه دستگاه بارکش یخچالدار و یک دستگاه بارکش چادری قاچاق متصل به چهار دستگاه کامیون کشنده به ارزش 80 میلیارد ریال در مریوان خبر داد و عنوان کرد: مأموران پلیس گمرگ مریوان با اقدامات پلیسی سه دستگاه بارکش یخچالدار و یک دستگاه بارکش چادری قاچاق متصل به چهار دستگاه کامیون کشنده را در پایانه مرزی باشماق شناسایی کردند.

آزادی بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مراجع قضایی کامیون‌ها را توقیف که در بازرسی به عمل آمده مشخص شد، بارکش‌ها به صورت غیرقانونی وارد کشور شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش بارکش‌ها را 80 میلیارد ریال برآورد کردند، اعلام کرد: در این رابطه چهار نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار