کد خبر: ۱۱۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
ایرنا نوشت : فرماندارشهرستان اردل گفت : یک‌هزار و ۴۰۰ نفر عوامل اجرایی در امر برگزاری انتخابات یازدهم اسفند در شهرستان اردل همکاری و مشارکت دارند.

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات درشهرستان اردل اندیشیده شده است

یعقوب شکوهی فرماندار شهرستان اردل با اشاره به پیش‌بینی ۶۷ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای جمع‌آوری آرای مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه گفت: از این تعداد شعبه رای‌گیری ۳۹ شعبه ثابت و ۲۸ شعبه نیز سیار است.

وی ادامه داد: از مجموع شعب اخذ رای پیش‌بینی شده در شهرستان اردل ۱۵ شعبه شهری و ۵۲ شعبه روستایی است.

وی اظهار داشت: یک‌هزار و ۴۰۰ نفر عوامل اجرایی در امر برگزاری انتخابات یازدهم اسفند در شهرستان اردل همکاری و مشارکت دارند.

فرماندار اردل گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادها در سطح این شهرستان فراهم شده است.

وی ادامه داد: تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز شعب اخذ رای، تامین فضا برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، آموزش همه عوامل اجرایی، تشویق و ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های اخذ رای، هماهنگی با هیات نظارت برای برگزاری یک انتخابات قانونمند، نظارت مستمر بر فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی از جمله تمهیدات اندیشیده شده در این راستا است.

شکوهی یادآور شد: فراهم کردن شرایط لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور، صیانت از حقوق نامزدها و آرای مردم از عمده وظایفی است که اعضای هیات اجرایی خود را ملزم به آن دانسته و در اولویت کارهای خود قرار داده‌اند.

گفتنی است ، شهرستان اردل در ۷۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

نظرشما
پربازدیدها