کد خبر: ۱۱۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
فرماندار شهرستان اردبیل گفت: ۲۲ هزار رأی اولی ۱۱ اسفند برای اولین بار در صحنه انتخابات حضور پیدا می‌کنند.
۲۲ هزار رأی اولی در اردبیل در انتخابات حضور پیدا می‌کنند

به گزارش آرانیوز از اردبیل، محمد اعتماد اعجازی امروز ظهر در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات فرمانداری اردبیل، اظهار داشت: برای اولین بار شعب ویژه خواهران و همچنین 6 شعبه سیار و یک شعبه اتوبوسی برای رأی‌دهندگان خاص در نظر گرفته شده تا امکان رأی‌گیری از اقشار و گروه‌های مختلف فراهم آید.

وی با بیان اینکه 377 شعبه اخذ رأی در روز جمعه 11 اسفند آماده رأِی‌گیری از اقشار و آحاد مردم است، تصریح کرد: انتظار می‌رود واجدین شرایط با داشتن یکی از پنج سند هویتی خود در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با مشارکت بالا به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی کمک کنند.

فرماندار شهرستان اردبیل با بیان اینکه در دوره گذشته انتخابات در اردبیل 35 درصد مشارکت به ثبت رسیده است، گفت: امیدواریم در این دوره از انتخابات بالاترین سطح مشارکت مردم را شاهد باشیم تا یک انتخابات پرشور و نشاط 11 اسفند برگزار و سه نماینده حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین راهی بهارستان شوند.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه تاکنون پنج نفر در روزهای گذشته از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داده‌اند، افزود: در حال حاضر 117 کاندیدا در این حوزه انتخابیه با هم رقابت می‌کنند و امیدواریم عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به عرصه تبلور وحدت و همبستگی ملی نیز تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: تا هشت اسفند کاندیداها امکان انصراف از ادامه رقابت‌های انتخاباتی مجلس را دارند و ما به صورت منظم و مرتب با ارتباط و تعامل با رسانه‌ها سعی خواهیم کرد آخرین آمار و اطلاعات را به اطلاع مردم برسانیم.

فرماندار شهرستان اردبیل اضافه کرد: برای 11 اسفند تمامی تمهیدات لازم در نظر گرفته شده تا با آمادگی کامل اعم از تهیه و تدارک تعرفه‌ها، صندوق‌ها و سایر امکانات بتوانیم انتخاباتی در شأن ملت ایران برگزار کنیم.

اعتماد اعجازی بیان کرد: 22 هزار نفر رأی اولی در 11 اسفندماه در مرکز استان پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد تا به فرد مورد نظر و اصلح خود رأی دهند.

وی یادآور شد: هشت هزار و 500 نفر در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین به عنوان دست‌اندرکاران انتخابات از رأی مردم به عنوان حق‌الناس صیانت خواهد کرد.

فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: همایش نمایندگان فرمانداری هفتم اسفندماه در اردبیل برگزار خواهد شد که این همایش به عنوان برنامه آموزشی و با هدف اطلاع و آگاهی بیشتر از قوانین و مقررات خواهد بود.

اعتماد اعجازی، گفت: 530 هزار نفر در شهرستان اردبیل واجد شرایط رأی دادن هستند که امیدواریم اکثریت این واجدین شرایط با حضور در پای صندوق‌های رأی امکان مشارکت مطلوب را فراهم کنند.

وی افزود: هرگونه خرید و فروش آرا و تلاش برای ضربه زدن به بیت‌المال جرم انتخاباتی محسوب می‌شود و ما به دقت اعمال و رفتار کاندیداها و هواداران آنها را در این روزها رصد می‌کنیم تا مانع از آسیب زدن آنها به منظر و سیمای شهری شده و فضای رقابتی اخلاق‌مدارانه‌ای را شاهد و ناظر باشیم.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: تلاش فرمانداری اردبیل بر این است تا در 11 اسفند و در این ایام تبلیغات شرایط عادلانه و مناسبی را برای همه کاندیداها فراهم کنند تا بتوانند توانمندی خود را به آحاد مختلف مردم نشان داده و بیان کنند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار