کد خبر: ۱۱۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
سردار «نظری» گفت: دشمن تلاش می‌کند افکار عمومی را سرگرم کند که اعتقادی به رقابت نداشته باشند، اما همه همت کشور بر این است که امنیت را برقرار کند تا انتخابات پرشوری داشته باشیم.

همه همت کشور بر این است که امنیت را برقرار کند تا انتخابات پرشوری داشته باشیم

به گزارش آرانیوز از کرمان، به مناسبت سوم شعبان روز پاسدار امروز جمعی از فرماندهان ارتش با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیدار کردند و در این دیدار سردار «محمد علی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه سپاه و ارتش بزرگترین پاسداران این مرز و بوم هستند اظهار داشت:درست است که سوم شعبان روز پاسدار نامگذاری شده، اما این روز، روز همه کسانی است که تفکر و اندیشه حفظ نظام دارند.

وی افزود: ارتش اکنون از یک سازمان خشک و رسمی به یک نهاد مردمی انعطاف پذیر تبدیل شده و در تمامی بحران‌ها از جمله سیل، زلزله، کرونا و مسائل امنیتی تمامی توان و تجهیزات خود را برای خدمت به مردم بسیج کرده و در مقابل مردم هم قدرشناس این تلاش‌ها هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکیدکرد: دشمن تلاش می‌کند افکار عمومی را سرگرم کند که اعتقادی به رقابت نداشته باشند، اما همه همت کشور بر این است که امنیت را برقرار کند تا انتخابات پرشوری داشته باشیم.

ارتش و سپاه دو رکن اساسی در اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند

«امیر غلامعلیان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش نیز در این دیدار ضمن تبریک روز پاسدار اظهار داشت: ارتش و سپاه دو رکن اساسی در اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند.

امیر غلامعلیان افزود: هدف اصلی استکبار این است که اتحاد و همدلی که بین نیرو‌های مسلح وجود دارد خدشه‌دار شود، اما بازدارندگی و اتحاد و هماهنگی که بین ارتش و سپاه است این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: دشمن کاملاً به توان و اقتدار نیرو‌های امنیتی ما ایمان دارد و می‌داند اگر کوچک‌ترین خطای محاسباتی داشته باشد با بدترین پاسخ‌ها از طرف ارتش و سپاه مواجه می‌شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها