کد خبر: ۱۱۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:
سردار مرادحاجتی دانش آموزان را فرزندان صالح ایران اسلامی خطاب کرد و گفت: همان قدر که دشمن برای شما وقت گذاشته تا ناامیدتان کند، ما نتوانستیم وقت بگذاریم و شما را با ظرفیت‌های کشور آشنا کنیم.

دانش‌آموزان ما هر کدام‌شان باید یک سرباز ولایت در حوزه جهاد‌تبیین باشند

به گزارش آرانیوزاز خوزستان، مسئول اتحادیه و اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان خوزستان امروز با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان فرارسیدن ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را به سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تبریک گفتند.

اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان خوزستان در این دیدار صمیمی از زحمات سردار مرادحاجتی بابت سخنرانی‌های تاثیرگذار و روشنگری در قالب جهادتبیین در سطح مدارس استان تقدیر کردند و خواستار حضور بیشتر مسئولین در مدارس و ارتباط نزدیک با جامعه دانش آموزی شدند.

سردار مرادحاجتی نیز دانش آموزان را فرزندان صالح ایران اسلامی خطاب کرد و اظهار داشت: همان قدر که دشمن برای شما وقت گذاشته تا ناامیدتان کند، ما نتوانستیم وقت بگذاریم و شما را با ظرفیت‌های کشور آشنا کنیم.

وی افزود: همه واقف هستیم که دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب دیگر توان رویارویی با ما در میدان جنگ را ندارند به همین دلیل است که روی خانواده‌ها، حجاب و نسل نوجوان ما تمرکز کرده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: دانش‌آموزان ما باید در خصوص ظرفیت‌ها و توانایی موجود کشور به اقناع برسند تا هر کدام‌شان بتوانند یک سرباز ولایت در حوزه جهاد‌تبیین باشند.

وی متذکر شد: باید با نوجوان و جوان ما با زبان خودشان سخن گفت تا حرف ما را بفهمند. اگر در این حوزه درست عمل نکنیم، دشمن از طریق فضای مجازی آن‌ها را به گونه ای دیگر اغفال می‌کند.

در پایان این دیدار مقرر شد اردوهایی در قالب راهیان نور و ر اهیان پیشرفت برای جامعه دانش آموزی استان برنامه ریزی و اجرا شود.

 

 

 

 

 

 

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار