کد خبر: ۱۱۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:
حجت‌الاسلام «ادیانی» گفت: ماموریت‌های انتظامی با شهید و شهادت عجین هستند.

کار انتظامی با شهید و شهادت عجین است

به گزارش آرانیوز از کرمان،حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا امروز، ۲۴ بهمن‌ماه در یادواره شهدای فراجا حادثه تروریستی کرمان اظهار داشت: کلام و پیام شهدا استقامت در راه امنیت و پیروی از راه و مکتب ائمه اطهار است. ماموران فراجا به سبب نوع ماموریت‌هایی که دارند با شهید و شهادت عجین هستند که خون پاک این عزیزان به پای امنیت جامعه ریخته می‌شود.


حجت‌الاسلام ادیانی ادامه داد: به شهدا و خانواده شهدا و همرزمان شهدا و خادمان نظم و امنیت و همه اهالی دور و نزدیک دیار کرمان و همرزمان بشارت باد که در مکتب و راه فرمانده لشکر چهل و یک ثارالله شربت شهادت نوشیدند و دشمن بداند با کشتن ما، امت ولایی ما بیدارتر می‌شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بیان کرد: در همراهی هایی که با خانواده شهدا در سفر به کربلا و دیگر اماکن مذهبی داشتیم خانواده‌های شهدایی را مشاهده کردیم که از اهدای فرزند خود به عرصه نظم و امنیت ابایی نداشتند و فرزندان همین خانواده ها شهید و ستارگان آسمان و چراغ راه دیگران می‌شوند. ما با همین شهدا با ابرقدرت ها و دستان آغشته به خون ایادی استکبار مقابله خواهیم کرد و به یاری خداوند در کنار بسیجیان عرصه خدمت، خواب و خیال دشمنان را آشفته می کنیم.

وی همچنین گفت: شهادت زیبنده چنین افراد و خانواده هایی است که حتی پس از چند روز پس از حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان باز هم با خبر شهادت روبرو می شدند اما با صبر و استقامت به استقبال خانواده شهدا و بازماندگان می رفتند. خوش بحال آن مادر و خواهر عفیف که با شنیدن خبر شهادت برادر با حجاب و عفاف بیشتر در جامعه حضور می یابد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها