کد خبر: ۱۱۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
استاندار البرز:
استاندار البرز در پیامی با تبریک آغاز جشن‌های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اعلام کرد: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای بیان پیشرفت‌های بی نظیر ایران استوار و ۴۵ سال افتخار است.

دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان پیشرفت‌های ایران است

به گزارش آرانیوز از البرز، «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز به مناسبت آغاز جشن‌های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

حال که در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم و دشمنان مکار و حیله گر با استفاده از امپراتوری رسانه‌ای خود در صدد کمرنگ جلوه دادن رهاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی هستند، اکنون فرصت مناسبی است تا پیشرفت‌های کم نظیر «ایران استوار، ۴۵ سال افتخار» را به عنوان قدرت بلامنازع جهان در عرصه‌های مختلف نشان دهیم.

‌انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه‌بر از خودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند.

امسال دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را در پیش داریم و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) حضور مردم در انتخابات به معنای حقیقی کلمه لازم است؛ البته انتخابات صرفا تکلیف نیست بلکه حق مردم است که بتوانند قانونگذاران، مجریان قانون و یا اعضای مجلس خبرگان را انتخاب کنند.

امیدوار هستیم تا با مشارکت حداکثری مردم در این عرصه سرنوشت ساز، بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی باشیم.


نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار