کد خبر: ۱۱۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران خبر داد؛
«عزیز زاده گرجی» گفت: بیش از ۱۰۰۰ طرح و پروژه در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، اشتغالزایی، تولیدی، صنعتی و خدماتی در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از بیش از ۱۰۰۰ پروژه به مناسبت دهه فجر در مازندران

به گزارش آرانیوز از مازندران، «قاسم عزیز زاده گرجی» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران امروز در جلسه هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر استان که با حضور آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر فرصت تجدید عهد و پیمان با امام بزرگوار و شهدای عزیز خواهد بود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که شکوه و عظمت و فداکاری ملت ایران نشان داده شود.

وی با اشاره به این مساله که آفرینش این نظام و انقلاب به دست مردم بوده است، افزود: بازآفرینی این انقلاب نیز باید به دست مردم اتفاق بیفتد و فرصت حضور گروه‌ها و مجموعه‌های فعال مردمی به مراتب بیشتر فراهم شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نمایش عمومی، ملی و انقلابی است که دشمن را ناکام می‌کند.

وی با اشاره به مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و جمله‌ی معروف امام بزرگوار که فرمودند «ما انقلابمان را به جهان صادر می‌کنیم»، گفت: امروزه اثر انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، بویژه در حوزه مقاومت را در کشور‌های دیگر می‌بینیم.

عزیز زاده گرجی افزود: در سایه مکتب امام و شهدا، در خیابان‌های کشور‌های غربی و در دفاع و حمایت از غزه و فلسطین و دفاع از جریان مقاومت شاهد حضور مردم در حمایت از این جریان‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال باید متفاوت از گذشته باشد، ادامه داد: امیدآفرینی و شور و نشاط انتخابات می‌تواند از دهه فجر شروع شود.

عزیز زاده گرجی با اشاره به برنامه‌های افتتاحیه دهه فجر عنوان کرد: بیش از ۱۰۰۰ طرح و پروژه در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، اشتغالزایی، تولیدی، صنعتی و خدماتی آماده افتتاح و بهره برداری است که جزییات دقیق و میزان اعتبار آن‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

این مسئول با اشاره به ایجاد شبکه ۹ گانه برای ۹ حوزه انتخابیه در سطح استان، خاطرنشان کرد: این شبکه‌ها فرصت مغتنم و ظرفیت مناسبی برای بیان دستاورد‌های نظام و دولت به مردم می‌باشد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار