کد خبر: ۱۱۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱
فرماندار کرمان گفت: با توجه به نزدیک بودن زمان انتخابات، شعب برگزاری انتخابات به لحاظ امکانات زیرساختی لازم بررسی شده و نقاط ضعف احتمالی نیز برطرف خواهد شد.

امکانات زیرساختی کرمان برای برگزاری انتخاباتی پرشور بررسی شد

به گزارش آرانیوز از کرمان، جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرمان به ریاست علی بابایی فرماندار و مسؤولان کمیته‌های ستاد مذکور برگزار شد.

بابایی در این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از زائران و عاشقان شهید سلیمانی بر لزوم تسریع در امور مربوط به برگزاری انتخابات، طبق برنامه‌ی زمانبندی وزارت کشور تاکید کرد.

فرماندار کرمان از تشکیل به‌هنگام جلسات کمیته‌ها قدردانی کرد و افزود: اصل مهم در اجرا و برگزاری انتخابات امانتداری و صیانت از رأی مردم و همچنین بی‌طرفی کامل با رعایت کامل قانون در روند برگزاری انتخابات است.

وی عنوان کرد: مسؤولان برگزاری انتخابات در شهرستان کرمان در تمام سطوح از هرگونه جانبداری از افراد و گروه‌های خاص جداً پرهیز کنند.

بابایی تصریح کرد: باتوجه به اصلاح برخی مواد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، اجرای کامل و صحیح قانون انتخابات و تسلط کامل بر قوانین از سوی مجریان انتخابات ضروری است.

فرماندار کرمان ادامه داد: در این راستا لازم است آموزش عوامل برگزار کننده انتخابات و بازخوانی قوانین انتخابات مدنظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: مهمترین وظیفه ما برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با حضور تمام اقشار و گروه‌های مردم با هر سلیقه و دیدگاه است.

بابایی بیان داشت: با توجه به نزدیک بودن زمان انتخابات، شعب برگزاری انتخابات به لحاظ امکانات زیرساختی لازم بررسی شده و نقاط ضعف احتمالی نیز برطرف خواهد شد.

فرماندار کرمان اذعان داشت: مجریان برگزاری انتخابات باید افرادی با تجربه، امین و از اقشار مختلف مردم انتخاب شوند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با کمترین حواشی احتمالی باشیم.

 

نظرشما
پربازدیدها