کد خبر: ۱۱۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
شهادت و اهدای عضو سروان ضیاءالدینی از مجروحان انفجار تروریستی کرمان که از نیروهای راهنمایی و رانندگی تکذیب شد و در حال حاضر تنها مرگ مغزی وی تایید شده است.
مرگ مغزی یکی دیگر از مجروحان انفجار تروریستی کرمان تایید شد

به گزارش آرانیوز از کرمان، شهادت سروان محمدعلی ضیاءالدینی از مجروحان انفجار تروریستی کرمان که از نیروهای خدوم راهنمایی و رانندگی و اهدای عضو وی تکذیب شد و در حال حاضر تنها مرگ مغزی وی تایید شده است.

سروان محمدعلی ضیاءالدینی از مجروحان جنایت تروریستی کرمان که از نیروهای خدوم راهنمایی و رانندگی کرمان است سیزدهم دی‌ماه امسال در انفجار تروریستی کرمان، حین خدمت مجروح شده بود.

پیمان کارنما، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه این بیمار در بخش آی سی یو بیمارستان شهید باهنر کرمان دچار مرگ مغزی شده است، اظهار داشت: 48 ساعت قبل کاندیدای اهدای عضو شده و خانواده این شهید هم قبول کردند و به زودی سومین برداشت عضو از سومین شهید مرگ مغزی حادثه تروریستی کرمان انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که اهدای عضو سروان محمدعلی ضیاءالدینی از مجروحان انفجار تروریستی کرمان به دلیل مهیا نبودن شرایط هنوز انجام نشده و عملیات برداشت اعضا فردا انجام شود.

یک مجروح دیگر انفجار تروریستی کرمان شهید شد/ اهدای اعضای بدن سیدمیثم حسینی
اعضای بدن «فاطمه هقان» از مجروحان انفجار تروریستی کرمان اهدا شد

به گزارش تسنیم اعضای بدن سید میثم حسینی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان که در انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان از ناحیه جمجمه دچار آسیب شده بود نیز روز گذشته پس از رضایت خانواده این شهید برداشته و اهدا شد.

پیش از این نیز قلب، کلیه‌ها و کبد شهیده فاطمه دهقان، یکی دیگر از مجروحین حادثه تروریستی کرمان به چهار بیمار نیازمند اهدا شده است.

 
نظرشما
پربازدیدها