کد خبر: ۱۱۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام و تجلیل از سربازان نمونه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال وبختیاری

به گزارش آرانیوز استان چهارمحال وبختیاری ، سردار علی افضلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به برگزاری شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام و جوان سرباز، گفت: این جشنواره با شعار محوری «سربازِ جوان، عزتِ میهن، نشاط اجتماعی» برگزار شد.

دوران خدمت مقدس سربازی را فرصت بسیار خوب و اثرگذار برای جوانان است

سردار افضلی، دوران خدمت مقدس سربازی را فرصت بسیار خوب و اثرگذار برای جوانان دانست که خود را آماده وورد به زندگی و عرصه اجتماعی کنند.

اجرای برنامه های آموزشی و مهارت آموزی سپاه برای ظرفیت عظیم نیروهای جوان

وی از برنامه های آموزشی و مهارت آموزی سپاه برای ظرفیت عظیم نیروهای جوان سرباز خبرداد و افزود: امروز به جرأت می توانیم اعلام کنیم که یکی از بی نظیرترین امنیت های موجود در سراسر کشور و مرزهای جمهوری اسلامی و امنیت پایداری که در کل کشور فراهم است، بخش عمده اش به جهت زحمات نیروهای عزیز وظیفه است.

سردار افضلی با آرزوی موفقیت برای جوانان سرباز، گفت: یکی از ظرفیت های نیروهای وظیفه، تبدیل تهدیدات به فرصت های بی نظیر است.

گفتنی است؛ در این جشنواره از ۲۱ سرباز نمونه در زمینه های؛ وظیفه شناسی و اقدام برجسته- امور فرهنگی، هنری و تبلیغات- خلاقیت، ابتکار و فن آوری- ورزشی و تربیت بدنی- دینداری و بصیرت- مسئولیت پذیری و خانواده- سازندگی و تفکر بسیج، کارورزی و اشتغال پذیری، تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار