کد خبر: ۱۰۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
رئیس دیوان عالی کشور به همراه مقامات قضایی استان کرمان با اعضای خانواده جنایت تروریستی کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس دیوان عالی کشور با خانواده شهدای تروریستی کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد
به گزارش آرانیوز از کرمان، ‌حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری به همراه رئیس کل دادگستری استان، دادستان کرمان و جمعی از مقامات قضایی با حضور در منزل شهیدان سلطانی نژاد، محمدی پور و پرنده کام با اعضای خانواده این شهیدان والامقام دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دیوان عالی کشور در حاشیه این دیدار گفت: شهدا سرمایه‌های ارزشمند امت مسلمان از صدر اسلام تا به امروز هستند و مردم و مسئولان خود را مدیون خون پاک این شهدا می‌دانند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری اظهار کرد: وظیفه داشتیم که از طرف قوه قضاییه و شخص ریاست قوه به زیارت قبور شهدای عزیز و حاج قاسم سلیمانی و دیدار خانواده این شهدا بیایم تا از خانواده‌های معزز شهدا سرکشی و احوالپرسی کنیم.

وی خاطرنشان کرد:الحمدلله اعضای خانواده‌های شهداروحیه‌ای بسیار بلند و ارزشمند دارند و علیرغم از دست دادن تعدادی از عزیزان خود در این حادثه تروریستی، اما مقاوم و محکم در دفاع از ارزش‌های انقلاب و ولایت ایستاده اند و پای کار اسلام و اهل بیت (ع) هستند.

رئیس دیوان عالی کشور بیان کرد: قطعا پاسداری از خون شهیدان به معنی این است که ما بتوانیم آرمان‌هایی که شهدا در راه شان جان خود را فدا کردند در حد توان مان در جهت تحقق این آرمان هه قدم برداریم.

وی افزود:شهادت بابی است که خداوند به‌سوی بندگان خاص خود گشوده است، که در هر دوره و زمانی هم از صدر اسلام تاکنون بوده و آن‌هایی که لیاقت دارند گلچین می‌شوند و با شهادت به سوی خدای خودشان برمی گردند و ما نمی‌توانیم درک کنیم جایگاه این شهدای عزیز را، قرآن می‌فرماید که این‌ها زنده اند و نزد پروردگار خودشان روزی داده می‌شوند.

رئیس دیوان عالی کشور در پایان گفت:مسئولین قضایی مدیون این عزیزان هستند این حداقل کاری بود که ما می‌توانستیم انجام دهیم که از نزدیک خدمتشان برسیم و تسلی خاطرشان باشیم و التماس دعا بخواهیم و خداوند در قرآن به امثال این عزیزان که علی رغم مصیبت‌های رسیده صبر می‌کنید می‌فرماید:"صلوات و درود خدا بر چنین افرادی" و دعا کنیم که انشالله مقدمات فرج و ظهور امام زمان عج فراهم شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار