کد خبر: ۱۰۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
فرماندار شهرستان شهرکرد با تأکید بر اینکه نانوایی‌های مرکز استان نباید پخت بی‌‌کیفیت داشته باشند، گفت: نظارت مستمر بر نانوایی‌های مرکز استان ضروری است.
نانوایی‌های شهرکرد نباید پخت بی‌‌‌کیفیت داشته باشند

به گزارش آرانیوز از شهرکرد، بهادر عبدالغنی به همراه معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان شهرکرد و رئیس جهاد کشاورزی شهرستان به همراه کارشناسان بازرسی جهاد کشاورزی ساعت 6 صبح امروز طی بازدیدی سرزده، از نزدیک وضعیت واحدهای نانوایی‌های سطح شهر شهرکرد از جمله چگونگی پخت نان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ساعات پخت و کیفیت آرد و نان را بررسی کرد.

وی در جریان این بازدید کیفیت و کمیت نان، رعایت بهداشت فردی کارگران، نوع برخورد فروشندگان با مردم، وزن چانه‌های هر قرص نان با توجه به نوع نان را مورد بررسی قرار داد.

فرماندار شهرستان شهرکرد بر لزوم نظارت مستمر بر نحوه پخت، عرضه نان مناسب، توزیع آرد، ساعات پخت و رعایت پروتکل های بهداشت نانوایی‌ها از سوی دستگاه های ذیربط تأکید کرد و گفت: باید به صورت مستمر بر چگونگی ارائه خدمات توسط نانوایی‌ها در شهرستان از طرف دستگاه‌های ذی‌ربط نظارت شود. تحویل نان بی‌کیفیت به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست و نانوا در قبال این موضوع مسئول و پاسخگو است و لازم است همواره به این مسئله توجه شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار