کد خبر: ۱۰۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
مدیر عامل منطقه مخابرات مازندران گفت تاکنون ۹۷ درصد زیر ساخت استان برای انتخابات فراهم و تا پایان این ماه به صددرصد می‌رسد.
۹۷ درصد زیرساخت‌های مخابراتی مازندران برای انتخابات فراهم شد‌

به گزارش آرانیوز از سوادکوه، علی نوروزی مدیر عامل منطقه مخابرات مازندران در مراسم افتتاح طرح بزرگ فیبر نوری سوادکوه در محل شهرک صنعتی شورمست با بیان اینکه در سوادکوه اتفاقات بزرگی در حوزه مخابرات رقم خورده است، گفت:پروژه فیبر نوری در زیراب، پل‌سفید و شیرگاه افتتاح شد مخابرات تنها سازمانی است که توانست در مجلس بودجه بگیرد اتفاقات خوبی با فیبر نوری در سوادکوه رقم خورد.

وی تصریح کرد: به واقع انقلاب ارتباطی در سوادکوه ایجاد شده است، دو شهرستان سوادکوه و جویبار مجهز به فیبر نوری نبودند اما اکنون برخوردار شدند و برای اولین بار سرعت آپلود و دانلود به 500 و هزار مگ رسیده است، سرعت اینترنت همراه اول 10 مگ است اما الان سرعت بالا را  در اختیار قرار دادیم.‌

نوروزی با بیان اینکه در سوادکوه اقدامات خوبی انجام شده و قابل توجه است چراکه تاکنون کارهای زیادی انجام نشده بود، اظهار داشت: سوادکوه ازجمله شهرستان‌هایی بود که تاکنون کارهای زیادی در حوزه مخابرات در آن انجام نشده بود از این رو فضا برای بارز شدن فعالیت‌ها بیشمار است و اکنون شاهد اتفاقات خوبی هستیم‌.

مدیرعامل منطقه مخابرات مازندران، خاطر نشان کرد: از 37 شهرک صنعتی مازندران تعداد 27 شهرک دارای فیبر نوری شدند و در سال گذشته هزار و 250 کیلومتر در کل استان فیبر نوری کار کردیم که از این میزان 230 کیلومتر مربوط به سوادکوه بوده است.

نوروزی با بیان اینکه برای انتخابات پیش رو زیر ساخت‌های لازم فراهم شده است، عنوان کرد: 97 درصد زیرساخت‌های استان برای انتخابات فراهم شده و 3 درصد باقی مانده نیز در حال انجام است و تا پایان این ماه 100 درصد کامل خواهد شد.

رمضان غلامی اواتی فرماندار شهرستان سوادکوه نیز در این مراسم با بیان اینکه در یک سال و نیم گذشته هزینه‌های خوبی در بحث مخابرات و فناوری ارتباطات انجام شده ، یادآور شد: در یک سال و نیم 190 میلیارد تومان در بحث مخابرات و فناوری ارتباطات در سوادکوه هزینه شده و این روند ادامه دارد و تا پایان سال به 400 میلیارد تومان نیز خواهد رسید.

وی اظهار داشت: باتوجه به پیش رو بودن انتخابات و اینکه همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند در حوزه مخابرات نیز در تمام روستاهای سوادکوه نیز امکانات لازم برقرار خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار