کد خبر: ۱۰۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
رئیس پارک علمی و فناوری ایلام با اشاره به وجود مرز مشترک این استان با کشور عراق،گفت: ارتباط با کشور عراق موجب تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان ایلام می‌شود.
ارتباط با کشور عراق موجب تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان ایلام می‌شود

به گزارش آرانیوز از ایلام، محمدرضا ولی‌زاده صبح امروز در نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان ایلام، اظهار داشت: پارک علم و فناوری سازمانی است که به وسیله متخصصین حرفه‌ای مدیریت می‌شود و هدف آن افزایش ثروت در جامعه از طریق ارتقای فرهنگ نوآوری، رقابت در میان شرکت‌های مستقر در پارک و موسسات متکی بر علم و دانش است.

وی افزود: افزایش تولید محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و به تبع عرضه در بازار و سودهی از دیگر اهداف مهم پارک‌های علم و فناوری استان است که همواره بر آن تاکید می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام، گفت: ارتباط با کشور  عراق علاوه بر تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان موجب تولید ثروت و شکوفایی ایده‌ها نیز می‌شود.

ولی‌زاده اضافه کرد: استقرار پارک علم و فناوری ایلام استان در همجواری دانشگاه ایلام با هدف ارتباط با مراکز علمی و آکادمی انجام تا دسترسی دانشجویان و نخبه‌ها به این پارک آسان و با ارائه ایدهای آنها را به ثبت برساند.

وی تصریح کرد: توسعه و گسترش فناوری با فرهنگ‌سازی بین جوانان و نوجوانان موجب می‌شود این نسل در آینده صاحب کسب و کار و شغل باشند.

به گزارش آرانیوز، در این جشنواره از شرکت دانش‌بنیان برتر استان با اهدای لوح تقدیر شد.

 

نظرشما
پربازدیدها