کد خبر: ۱۰۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
وزیر کشور با اشاره به اینکه طلب پیمانکاران تونل کبیرکوه برای پرداخت پیگیری می‌شود، گفت: این تونل تا دهه فجر امسال به بهره‌‌برداری می‌رسد.
تونل کبیرکوه تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش آرانیوز از ایلام، احمد وحیدی امروز با ورود به شهرستان دره‌شهر در بازدید از تونل کبیرکوه، با بیان اینکه با بهره‌برداری از این تونل بزرگ 90 پیچ خطرناک در مسیردره‌شهر و آبدانان حذف می‌شود، اظهار داشت: این تونل سبب کاهش مسافت مسیر بین شهرستان‌های آبدانان و دره‌شهر می‌شود.

وی با بیان اینکه طول کل تونل و مسیرهای 2 طرف آن 17 کیلومتر است، ادامه داد: تونل کبیرکوه با حدود هفت کیلومتر طول به عنوان طولانی‌ترین تونل کنونی کشور محسوب می‌شود.

وزیر کشور با بیان اینکه برای تکمیل پروژه کبیرکوه مطالبات پیمانکار در زمان مقرر پرداخت خواهد شد، گفت: این تونل به‌ عنوان یکی از مطالبات مهم مردم این منطقه در دهه فجر سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

همچنین وزیر کشور پس از بازدید از تونل کبیرکوه در بین مردم روستای «ارمو» حضور یافت.

همچنین مدرسه 6 کلاسه دهستان اَرَمو (مدرسه زنده یاد مسعود اروین) با 560 متر مربع زیربنا و 90 میلیارد ریال اعتبار توسط وزیر کشور افتتاح شد.

به گزارش آرانیوز، احمد وحیدی صبح امروز جهت بازدید از وضعیت زیرساختی سه شهرستان دهلران، آبدانان و دره‌شهر به استان ایلام سفر کرده است.

 
نظرشما
پربازدیدها