کد خبر: ۱۰۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران از تدابیر لازم برای تولید و ذخیره‌سازی مرغ برای عرضه در بازار مصرف استان و سایر شهرستان‌های همجوار خبر داد و گفت: ذخیره‌سازی مرغ برای ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان هم در دستور کار قرار گرفته است.
تولید و ذخیره‌سازی مرغ در مازندران برای ماه مبارک رمضان

به گزارش آرانیوز از ساری، سید محمد جعفری در جمع خبرنگاران به تولید و توزیع روزانه 350 تن مرغ در مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: تمهیدات لازم  برای تامین و توزیع مرغ براساس نیاز مصرف شهرستان‌ها و مناطق اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه روزانه 450 تن مرغ زنده به میدان بهمن تهران ارسال می‌شود، افزود: مازندران در تامین مرغ استان‌های هم‌جوار نقش مهمی دارد.
 جعفری همچنین از برخورد با واحدهای متخلف و گران‌فروشی و کم‌فروشی خبر داد و گفت: این واحدها به تعزیرات حکومتی معرفی و جریمه می‌شوند. 

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران یادآور شد: در تامین نهاده‌های دام هم تدابیر لازم اتخاذ شده تا با خرید  به‌موقع در اختیار مرغداران و دامداران قرار بگیرد.

جعفری ذخیره‌سازی مرغ برای روزهای عید نوروز و ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‌ریزی‌ها برای عرضه مطمئن مرغ اعلام و خاطرنشان کرد: امکان ذخیره‌سازی روزانه 200 تا 250 تن مرغ در مازندران وجود دارد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار