کد خبر: ۱۰۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
استاندار آذربایجان‌غربی در اظهارنظری، زمان ابلاغ طرح جامع ارومیه را پایان سال عنوان کرد.

ابلاغ طرح جامع ارومیه به آخر سال وعده داده شد

به گزارش آرانیوز آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان گفت: با تکمیل طرح جامع شهر ارومیه و تامین منابع مالی لازم، اقداماتی چون راه اندازی بی.آر.تی و سیستم حمل و نقل عمومی ارزان در برنامه‌های آتی مدیریت شهری مرکز استان قرار گرفته است.

استاندار آذربایجان‌غربی به تولید زباله در سطح استان بیش از میانگین کشوری و جهانی نیز اشاره کرده و افزود: روش دفع زباله در آذربایجان غربی، سنتی بوده و استفاده از روش های مدرن و تفکیک زباله در مبدا، می تواند یک منبع درآمد ثابت برای مدیریت شهری باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی به ساخت‌وسازهای بی رویه در حاشیه برخی از شهرهای استان نیز اشاره کرده و اظهار داشت: با تداوم الحاقات، تدوین طرح جامع شهر ارومیه و تعیین وظایف دستگاه‌های مختلف، از تصرفات غیرقانونی جلوگیری شده و محدوده شهر برای ارائه خدمات بهتر تعیین و مشخص می شود.

معتمدیان همچنین با بیان اینکه زیرساخت های اولیه در برخی از محلات حاشیه نشین وجود ندارد، افزود: با ابلاغ طرح جامع شهر ارومیه تا پایان سال جاری، شاهد رفع مشکلات چندین ساله مردم، تامین امکانات اولیه چون مراکز بهداشتی، مدرسه و فضای سبز و ارتقای سرانه رفاهی و خدماتی در حاشیه شهر خواهیم بود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار