کد خبر: ۱۰۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور در جنگ شناختی بدون دانش امکان‌پذیر نیست.

حضور در جنگ شناختی بدون دانش امکان‌پذیر نیست

به گزارش آرانیوز کرمانشاه، آیت الله حبیب الله غفوری عصر امروز (۱۸ آذرماه) در نشست صمیمی با دانشجویان دانشگاه رازی که در آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی این دانشگا کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: این روزها منسوب به مقابله دو واقعه مهم، یعنی روز دانشجو و روز وحدت حوزه و دانشگاه است.

وی افزود: حوزه و دانشگاه مغز متفکر جامعه هستند و با نگاه به وضعیت کنونی محیط‌های علمی می‌توانیم آینده را محک بزنیم، زیرا آینده دنیا به طور کلی در دست مراکز علمی است‌.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: به نظام جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنیم که مرز علمی جامعه را به صورت غیر قابل مقایسه‌ای تغییر داد و همه آن‌را مدیون شهدا هستیم.

وی ادامه داد: از دانشجویان و طلاب به عنوان قشر جوان جامعه انتظار بیشتری داریم، چون قشر جوان به دلیل آرمان‌گرایی، خستگی ناپذیری و نیروی جوانی امور را پرانگیزه‌تر در جامعه پیش می‌برد.

غفوری بیان کرد: در شرایط کنونی دشمن ما وارد عرصه شناختی-ادراکی شده است، زمانی جنگ ما با دشمن جنگ سخت بود و هرکس با نیروی خود وارد میدان می‌شد، اما اکنون شرکت در جنگ شناختی مشروط به مطالعه، کسب دانش و بصیرت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: انتظار شهدا به عنوان کسانی که در دوره‌های مختلف به اقتضای زمانه خود در جنگ نقش ایفا کرده‌اند این است که جوانان امروز وظیفه‌ای که بر آنها نهاده شده انجام دهند.

در حاشیه این نشست، تعدادی از نمایندگان تشکل‌های اسلامی و فعالان فرهنگی دانشگاه به مطالباتی از جمله اسلامی سازی فضای دانشگاه، جذب اساتید دارای صلاحیت، تقویت ارزش‌های دینی و تقویت بنیه فرهنگی در فضای دانشجویی پرداختند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار