کد خبر: ۱۰۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
فردی که در زمان برگزاری مسابقه فوتبال گل‌گهر سیرجان و فجر سپاسی شیراز اقدام به ضرب‌وجرح دو تن از بازیکنان تیم فجر سپاسی کرده بود، بازداشت شد.
عامل ضرب‌و‌جرح ۲ بازیکن تیم فجر سپاسی بازداشت شد

به گزارش آرانیوز از کرمان، ‌مجتبی قدیمی، ادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از بازداشت شخصی خبر داد که در زمان برگزاری مسابقه فوتبال گل‌گهر سیرجان و فجر سپاسی شیراز با سلاح سرد، اقدام به ایراد جراحاتی به دو تن از بازیکنان تیم فجر سپاسی کرده بود.

قدیمی، گفت‌: این فرد همچنان در بازداشت به‌سر می‌برد و دستگاه قضایی نیز با توجه به اینکه وی از افراد شرور و سابقه‌دار است و همچنین اهمیت این پرونده که سبب آزرده شدن افکار عمومی و به‌ویژه جامعه ورزش شده است، به‌صورت ویژه و با قاطعیت رسیدگی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در بررسی‌ها مشخص شد که فرد بازداشتی هیچ ارتباطی با باشگاه گل‌گهر سیرجان ندارد، و از جایگاه طرفداران وارد زمین شده بود، اظهار کرد: پس از تکمیل تحقیقات پرونده به سازمان لیگ و کمیته انظباطی ارجاع داده خواهد شد و با تمامی متخلفانی که در این حادثه نقش داشتند، برخورد قانونی خواهد شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه نظیر این اتفاق در مسابقات فوتبال و در چند نقطه دیگر از کشور رخ داده و ضروری است، ضمن رسیدگی فوری به چنین پرونده‌هایی، ابعاد این مسائل به لحاظ جامعه‌شناسی نیز بررسی شود تا صحنه ورزش، آلوده به چنین موارد تاسف‌باری نشود.

قدیمی، گفت: بایستی فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها، با وسواس بیشتری به حاکم شدن اخلاق و روح واقعی ورزش در فوتبال پایه‌های خود توجه کنند تا دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی در فوتبال کشور نباشیم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها