کد خبر: ۱۰۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
مهدی حکیمی رئیس همایش ملی فن آوری های نوین در صنعت ساختمان با بیان این مطلب افزود:در همایش ملی فن آوری های نوین 1100 نفر ثبت نام ودر آزمون پایان دوره همایش شرکت داشته اند که از این تعداد 900 نفر موفق به کسب نمره قبولی آزمون پایان دوره شده اند.

85 درصد ازشرکت کنندگان درآزمون پایان دوره همایش موفق به کسب نمره قبولی شدند

به گزارش آرانیوز استان سمنان ،رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان گفت:در این آزمون 635 نفر در رشته عمران و 160 نفر در رشته معماری شرکت داشتند و سایر شرکت کنندگان در رشته های برق و مکانیک حضور داشتند.

ایشان افزودند: این آزمون که سوالات آن توسط اساتید برگزار کننده دوره های آموزشی همایش در رشته های مختلف طراحی شده بود تحت نظارت معاونت مقرارت ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان برگزار شد.

دبیر کمیسیون روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان های کشور بیان داشت:نتایج این آزمون در موضوع ارتقاء و تمدید پروانه اشتغال اعضای دارای پروانه سازمان نظام مهندسی ساختمان تاثیر گذار خواهد بود و شرکت کنندگان با کسب نمره قبولی این آزمون می توانند نسبت به ارتقاء پروانه خود اقدام نمایند.

حکیمی با بیان این مطلب که آزمون این همایش در رشته های عمران،معماری ،برق و مکانیک همزمان و به صورت یکپارچه در محل برگزاری همایش برگزار گردید افزود :از شرکت کنندگانی که که موفق به کسب نمره قبولی در این آزمون نشده اند ،با نظر اداره کل راه و شهرسازی استان آزمون مجدد گرفته خواهد شد.

شرکت کنندگان جهت اطلاع از کسب نمره قبولی آزمون خود می توانند به سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان به آدرس https://semceo.ir/ مراجعه نمایند.

برچسب ها: استان سمنان
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار