کد خبر: ۱۰۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
مطب شخص سودجو که سلامت شهروندان ایلامی را با خطر مواجه کرده بود با تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام و همراهی پلیس امنیت عمومی پلمب شد.
پلمب مطب پزشک قلابی در ایلام

به گزارش آرانیوز از ایلام، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایلام، شهرام کارگر، اظهار داشت: مطب این فرد که با طبابت غیرقانونی و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سلامت و جان شهروندان را در معرض خطر قرار داده بود، شناسایی و بلافاصله در هماهنگی با دستگاه قضایی، تیمی از کارشناسان مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه و مأموران پلیس امنیت عمومی به آدرس مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در زمان حضور تیم اعزامی در محل، مشاهده شد که این مطب پزشکی به صورت غیرقانونی در حال فعالیت است و هیچ گونه مدرک پزشکی معتبری برای ارائه ندارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: این شخص سودجو و کلاهبردار که از طریق فضای مجازی اقدام به جذب بیماران و اعمال جراحی وسیع در منزل خود کرده بود در عملیاتی غافلگیر کننده دستگیر و تحویل مراجع قانونی شد.

مهدی شعبانی، مدیر نظارت بر درمان دانشگاه نیز در این خصوص، گفت: پس از دستگیری این فرد و جمع‌آوری تمامی تجهیزات و ملزومات پزشکی موجود، مکان فعالیت وی تا طی مراحل قانونی و تعیین تکلیف پلمب شد.

به گزارش آرانیوز، این پزشک قلابی از طریق سایت‌‌ها و شبکه‌های مجازی اقدام به جذب بیماران و اعمال جراحی وسیع در منزل خود کرده بود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها